Kaboom Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Gjord av squiddy.. Här! Kom ihåg att stänga av vanliga vc huden när du använder den.. EDIT: Screen: http://gtareactor.justgamers.de/squiddy/mods/hud_final01.jpg Redigerad 23 november, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 en bild borde inte döda någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 en bild borde inte döda någon. Grattis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag vill ha bild innan jag tankar, måste ju se om det är snyggt gjort eller ren skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag vill ha bild innan jag tankar, måste ju se om det är snyggt gjort eller ren skit Sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 nice! har iofs SA så ja tankar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 nice! har iofs SA så ja tankar inte Jag me.. Men ändå kul att ha SA hud i vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 hur fan stänger man av hud:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 hur fan stänger man av hud:en Först går du in i vc... Sen går du in i options och väljer display options, sen ändrar du HUD MODE till OFF! Och nu är din hud borta.. Om du klarade det: GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 hur får man bort den gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikko Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 hur får man bort den gamla? Läs inlägget innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts