emiL_J Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Yo yo yo! jag har nu klarat flyg skolan och jag undrar om man kan hitta något jet plan på någon av dom 3 flygplatserna,har tittat igenom alla 3 men jag hiyttar inget finns det ett sånt som i den dära trailern? //emiL_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Yo yo yo! jag har nu klarat flyg skolan och jag undrar om man kan hitta något jet plan på någon av dom 3 flygplatserna,har tittat igenom alla 3 men jag hiyttar inget finns det ett sånt som i den dära trailern? //emiL_J menar du Juank Air eller? finns på SF isåfall.. sen finns AT-400 i LV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag menar sånna här små snabba jävlar,som är asa snabba,finns sånna..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag menar sånna här små snabba jävlar,som är asa snabba,finns sånna..? militära plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Menar du jaktplan ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Du får det på ett uppdrag senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 precis du får det i ett uppdrag senare och det finns då också i SFs marinbas och i Area 69.. om du klarat 100% finns det på ett annat ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 tack för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Det finns ett stridsflygplan, Hydra. Ett Harrier liknade jetflyg, du kan hovra/stå stilla i luften. *SPOILER* Markera för texten under för att läsa!! Du får den efter ett uppdrag du gör för Mike Torreno i slutet av spelet. Eller så kan den tänkas finnas på militärens hangarfartyg i hamnen i SF. OBS!! Du får typ 4-5 stjärnor om du går in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 men om du trycker höger spak framåt när du flyger så går det snabbt(släpp sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pelle2 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 var får man tag på det då `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 var får man tag på det då `? omfg, SNÄLLA lääääs i topicen så får du svaret! och läs gärna innan du ställer snuskit dumma frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts