JetJaguar Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Är dessa butiker till för något mer än att man kan gå in och lira arcade spel i? I Vice City kunde man råna butiker genom att sikta på dom i kassan tillräckligt länge, men här bara kryper dom ihop på golvet. Är det nått jag missat här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag har aldrig lyckats råna nån i SA.. så jag antar att det inte går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag fattar inte vad 24/7 är till för ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag fattar inte vad 24/7 är till för ??? *SPOILER* Markera för att läsa En av de är en asset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 man kan köpa snacks i 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 *SPOILER* Markera för att läsa En av de är en asset När får man den då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 När får man den då ??? är inte säker vilken det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) *SPOILER* Markera för att läsa En av de är en asset vad e en asset edit skrev fel Redigerad 23 november, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 en tillgång..du kan tjäna pengar på den.. men vilken är det? Är det nån här som har köpt den som vet var den ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 man kan väll inte göra uppdrag där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 24-7 är bra för om man åker typ i landsbygden efter motorvägen kan det vissa ställen finnas också den butiken om man råkade bli hungrig eller nått för man kan köpa snacks och dricka i dom affärena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 man gör väl inga uppdrag där...å man kan väl inte tjäna pengar hellerr eller har jag fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts