Proud Gamer Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hallå allihop. Jag köpte GTA:SA i Fredags, men har ett par lättare frågor som jag undrar. Har letat runt lite men inte hittat något direkt bra, men observera att jag inte är så inläst på andra sidor och sådant, som om ni vet ett bra ställe att få reda på hur man gör saker så ge mig gärna en länk. (Checkat in GTAsajten dock) 1. Jag är i San Fierro, och det verkar som att jag klarat det mesta utom "Woozie"'s "Amphibious Assault". Jag behöver mer "swim practice", ni vet vad jag menar. Jag undrar då om det är meningen att jag bara ska hoppa i plurret och försöka simma runt tills att jag får mina upgrades? Eller är det någon slags skola någonstans? 2. Jag har inte riktigt förstått hur man ska göra för att råna hus på kvällarna.. Allt jag vet är att man ska fixa en slags "van" och sedan göra något. 3. Var finns motorcyckel skolan? I Las Venturas? Tack på förhand. (Möjligt att jag letat för lite eller missat det här, men slösa då inte bort posts där någon säger "Men... Sööök...") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hallå allihop. Jag köpte GTA:SA i Fredags, men har ett par lättare frågor som jag undrar. Har letat runt lite men inte hittat något direkt bra, men observera att jag inte är så inläst på andra sidor och sådant, som om ni vet ett bra ställe att få reda på hur man gör saker så ge mig gärna en länk. (Checkat in GTAsajten dock) 1. Jag är i San Fierro, och det verkar som att jag klarat det mesta utom "Woozie"'s "Amphibious Assault". Jag behöver mer "swim practice", ni vet vad jag menar. Jag undrar då om det är meningen att jag bara ska hoppa i plurret och försöka simma runt tills att jag får mina upgrades? Eller är det någon slags skola någonstans? 2. Jag har inte riktigt förstått hur man ska göra för att råna hus på kvällarna.. Allt jag vet är att man ska fixa en slags "van" och sedan göra något. 3. Var finns motorcyckel skolan? I Las Venturas? Tack på förhand. (Möjligt att jag letat för lite eller missat det här, men slösa då inte bort posts där någon säger "Men... Sööök...") 1. Du skall hoppa i vattnet och trycka Cirkel! simmma så under vattnet ett tag så märker du 2. I Los Santos precis över gatan vid gymet där står skåpbilen som man rånar med 3. Den finns i Las Venturas ja! ganska nära flygplatsen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hallå allihop. Jag köpte GTA:SA i Fredags, men har ett par lättare frågor som jag undrar. Har letat runt lite men inte hittat något direkt bra, men observera att jag inte är så inläst på andra sidor och sådant, som om ni vet ett bra ställe att få reda på hur man gör saker så ge mig gärna en länk. (Checkat in GTAsajten dock) 1. Jag är i San Fierro, och det verkar som att jag klarat det mesta utom "Woozie"'s "Amphibious Assault". Jag behöver mer "swim practice", ni vet vad jag menar. Jag undrar då om det är meningen att jag bara ska hoppa i plurret och försöka simma runt tills att jag får mina upgrades? Eller är det någon slags skola någonstans? 2. Jag har inte riktigt förstått hur man ska göra för att råna hus på kvällarna.. Allt jag vet är att man ska fixa en slags "van" och sedan göra något. 3. Var finns motorcyckel skolan? I Las Venturas? Tack på förhand. (Möjligt att jag letat för lite eller missat det här, men slösa då inte bort posts där någon säger "Men... Sööök...") 1.Det finns ingen sim skola , du ska bara hålla på att dyka så din lugn kapacitet blir större. 2.När du har vanen så ska du trycka på R3 sen är det bara att åka runt och leta efter hus du kan gå in i. 3.Den finns nära flygplatsen , har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Proud Gamer Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Tack för snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Tack för snabbt svar det roliga var ju att du postade det klockan 20:01 och det kom två svar kl 20:01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) det roliga var ju att du postade det klockan 20:01 och det kom två svar kl 20:01 Ne , våra svar kom 20:04 Redigerad 23 november, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts