mulla Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) http://frip.dk/mcelep/skanna.jpg Jag lovar att jag kommer att göra en hemsida som passar dig eller så kan jag köpa en hemsida till dig, jag lovar! Kan inte engelska, jävla läraren gav mig det här. Kan nån hjälpa mig snälla jag ber er. SKULLE GÖRA DET TILL DIG FÖR ATT HAN GER UT POÄNG SÅ JAG MÅSTE FÅ GODKÄND! Redigerad 23 november, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Svara minst till 5 av dem snälla, jag lovar och svär att jag kommer göra en hemsida till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Är det inte bättre att Säga till läraren att du inte förstår eller något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Fotosyntes Blad Artificiell fotosyntes Börja att kolla igenom länkarna, sen förstår du nog lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts