makkan88 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Akta att dom inte blir "bruna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
testosteron Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jävla idioter märks ju att ni bara sitter med ert ps2...jag säger så här....när gta VC skulle släppas på xbox så påpekade dom oxå att grafiken var bättre och som alla som spelar på pc så kan man ändra grafiken, efter vad man har för prestande på sin PC...det är så i nästan alla spel på pc om du inte fatta det så hållkäften annars kör jag ner ditt ps2 i halsen på dig så att du håller käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
testosteron Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Akta att dom inte blir "bruna". ålder? 3 eller? jävla fjant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Varför måste alla dessa hatande människor få sådan otrolig damp när de bli emotsagda? Testosteron har ett underskott på sitt namn och har fått PMS... Stackars man/kvinna/sak... Redigerad 24 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 varför måste alla dessa hatande människor få sådan otrolig damp när de bli emotsagda? Testosteron har ett underskott på sitt namn och har fått PMS... Stackars man/kvinna/sak... han har nog fått abstinens besvär när han måste vänta på GTA: sa till PC! o så tar han ut de på alla Glada Ps2 spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 annars kör jag ner ditt ps2 i halsen på dig så att du håller käften Hoppas att det är den nya modellen bara. Mindre storlek innebär lättare att svälja. GTA:SA har ett stort minus och det är autosiktet som allt för ofta riktar in sig på ofarliga mål. Vet inte hur många gånger jag misslyckats i uppdrag på grund utav det. Värst är när han skjuter rakt upp i luften! I övrigt är det utan tvekan det bästa spelet till PS2 idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
testosteron Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 han har nog fått abstinens besvär när han måste vänta på GTA: sa till PC! o så tar han ut de på alla Glada Ps2 spelare! mycket ligger ngo där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Haha,testosteron du kan va en fjant själv! HAHAHAHAHAHAHA KÖP EN NY TV FFS! AHAHAHAHA Det e bara din TV som suger hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts