Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag har i åratal försökt övertala en insnöad förortsbo att det är mycket lättare att spela på PS2, o de tycker han oxå men han har BESTÄMT sig för att inte gilla PS2. Trots det så gör han inte annat än att spela PS2 när han e hos mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag har i åratal försökt övertala en insnöad förortsbo att det är mycket lättare att spela på PS2, o de tycker han oxå men han har BESTÄMT sig för att inte gilla PS2. Trots det så gör han inte annat än att spela PS2 när han e hos mig hur kan man inte gilla Ps2?? den bästa konsollen som finns ute för tillfället! grymt sköna kontroller o allt!! ÄGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hur kan man inte gilla Ps2?? den bästa konsollen som finns ute för tillfället! grymt sköna kontroller o allt!! ÄGD! som ja sa: insnöad förortsbo men han har ett tredje sinne: han kan veta om ett spel/TVspel e dåligt innan han har spelat det. som SC. nu gör han inget annat en o spela CS, o när man säger: -Du gillade ju inte CS?! -Ja...jooo... eller ja det fins ju spel som är bättre... -Som (jag för övrigt hatar CS)? - Mmmm jaaaaaaa (så drygar han på tills han glömt bort frågan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) hihih japp Redigerad 23 november, 2004 av Tony_flow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ja e fan inget förortsbarn!! o ja får väl tycka att Ps2 äger alla andra konsoller om ja vill? ja undra hur han inte kan gilla Ps2!! inte du! han! srry ifal du togg illa vid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 inte du! han! srry ifal du togg illa vid ja missuppfatta dig! Sry! hahah så dumt de kan bli ibland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 grafiken till gta sa är sämst!!!!!!!..men men.. ps2 är snart 5 år gammalt :'( :'( ...som dom sa i kontroll i går på svt...dom kör med samma grafik motor och är tråkigt...de va därför de fick en 4:a i stället för 5:a ..sj så älskar jag gta sa..men jag har inte spelat på flera dagar nu..jag orkar inte :/..på nåt sätt vill jag inte spela...alla som skriver / läser på gta sajten är verkligtn gta nördar :"> ..menar inge illa men de finns viktigare saker i livet än ett spel!!!!!!..spelar halflife-2 i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 grafiken till gta sa är sämst!!!!!!!..men men.. ps2 är snart 5 år gammalt :'( :'( ...som dom sa i kontroll i går på svt...dom kör med samma grafik motor och är tråkigt...de va därför de fick en 4:a i stället för 5:a ..sj så älskar jag gta sa..men jag har inte spelat på flera dagar nu..jag orkar inte :/..på nåt sätt vill jag inte spela...alla som skriver / läser på gta sajten är verkligtn gta nördar :"> ..menar inge illa men de finns viktigare saker i livet än ett spel!!!!!!..spelar halflife-2 i stället kul att höra din livshistoria.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 menååå...ända du tänker på är gta sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 grafiken till gta sa är sämst!!!!!!!..men men.. ps2 är snart 5 år gammalt :'( :'( ...som dom sa i kontroll i går på svt...dom kör med samma grafik motor och är tråkigt...de va därför de fick en 4:a i stället för 5:a ..sj så älskar jag gta sa..men jag har inte spelat på flera dagar nu..jag orkar inte :/..på nåt sätt vill jag inte spela...alla som skriver / läser på gta sajten är verkligtn gta nördar :"> ..menar inge illa men de finns viktigare saker i livet än ett spel!!!!!!..spelar halflife-2 i stället sämst e den väl inte men dom borde ju kunna fixa en ny grafik motor tycker man ju!! annars finns de inte mkt o klaga på i GTA: sa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 sant sant ...men de finns en HEL del bug oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 sant sant ...men de finns en HEL del bug oxå japp får hoppas dom fixar de till PC versionen!! iaf dom värsta buggarna! o kanske ny grafik motor till nästa GTA spel om de nu blir nått mer!! vilket ja hoppas på! har varit mitt favorit spel ända sen ja lira GTA3 första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 yeaaaaaaaaah..håller me DIG MANNEN :P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Spelade SA för första gången igår....grafiken var ju värdelös....vilket skit sämsta på länge...fint med stora banor och allt spelet är ju riktigt bra annars men grafiken är ju sämre än i VC...det blir väl bättre på PC därför köper man det inte till PS2 men den processor på 333mhz....någon som vet ngt om pc verisionen? jag håller med dig om att man kanske blev besviken på spelets utseende. grafiken är ju dock så in i helvete mycket bättre än vcs!! väldans många pixlar dock. första kvarten jag spelade så tänkte jag: är det värt sinna 650,- jag a ut? (orkade inte vänta på att beställa det via internet. ) men grafiken mjuknas upp för ögonen efter en stunds spelande och senare tänker man inte på det när man sätter på konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag tycker personligen att det är värdelöst tråkigt att spela med tangentbord, ingen känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 men när det kommer på dator kanske dom ahr sattit till skateboarden ändå för dom kanske tyckte det var ett misstag att ta bort den när GTA:SA kom på ps2 men jag tycker att grafiken är bättre i SA än VC kolla på EX:pcj 600 i VC helt jävla ful den ser ut i grafiken jämfört med SA:s pcj 600 kolla själv så kan du se att bara den är snyggare än VC:is pcj 600. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
testosteron Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det är väl självklart att ett spel blir bättre på Dator ps2 är ju inte så vasst längre vill inte ens tänka på vilket grafikkort där sitter i det....det är ju ett tag sen det kom ut...spelade detr på en ny tv så det är inte det som är problemet....och konsoller i allmänhet är rätt trist vilket spel man än spelar...den enda roliga mario kart på nintendo...blir inte alls den känslan, hur som helst så är grafiken på SA kass totalt värdelös sitter och lirar VC på DATOR så länge.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Det är väl självklart att ett spel blir bättre på Dator ps2 är ju inte så vasst längre vill inte ens tänka på vilket grafikkort där sitter i det....det är ju ett tag sen det kom ut...spelade detr på en ny tv så det är inte det som är problemet....och konsoller i allmänhet är rätt trist vilket spel man än spelar...den enda roliga mario kart på nintendo...blir inte alls den känslan, hur som helst så är grafiken på SA kass totalt värdelös sitter och lirar VC på DATOR så länge.... Det finns ingen anledning i världen varför dem skulle gjort två versioner av texturerna, en till dator och en till PS2... Slut inbilla dig saker. Även om de mot all förmodan skulle göra om alla texturerna så blir det ingen dramatisk ändring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 -Testosteron. Kör upp datan i röven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 -Testosteron. Kör upp datan i röven. och tangentbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts