testosteron Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Spelade SA för första gången igår....grafiken var ju värdelös....vilket skit sämsta på länge...fint med stora banor och allt spelet är ju riktigt bra annars men grafiken är ju sämre än i VC...det blir väl bättre på PC därför köper man det inte till PS2 men den processor på 333mhz....någon som vet ngt om pc verisionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Grafiken är bättre än VC.. spelade SA på morsans TV då sög grafiken allt var orange aktigt ;D Men sen bytte jag till min TV och jag säger bara WOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Köp en ny TV ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag eller testosteron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag eller testosteron? Skulle tro att han menar Testosteron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 dåså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag menar testosteron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 grafiken är inte kass... den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Och det blir skit kul med bra ljud till spelet! t.e.x. som en Luxor förstärkare och två Yamaha högtalare med 8-tumare i! så blir spelet för jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Om du väntar på San andreas att komma till data för att grafiken skulle vara bättre e du fan dum. Alla vet ganska bra att spel konsoler har bättre grfik än data!?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Om du väntar på San andreas att komma till data för att grafiken skulle vara bättre e du fan dum. Alla vet ganska bra att spel konsoler har bättre grfik än data!?!?!?! Håller med till 103% Data är inte lika vackert som PS2 och andra konsoller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 När jag spelade San Andreas hos min kompis på en 44 tummare så var bilden lite orangeaktig.. men på min 14 tummare e de perfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Grafiken är för skarp i GTA för PC, mjukare linjer på PS2/konsol. Plus att kontrollerna är värdelösa på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 glömde nästan om du vet lite om datorer så borde du veta att grafiken inte har men processorn att göra!?!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 På dator känns allting mer - datagjort ut. På TV är känslan mycket bättre, det känns mer som en helhet, inte lika stelt. Visst, det är lite skarpare och klarare (på PC), men det har sina nackdelar. Som D1C3 sa - "grafiken är för skarp i GTA för PC, mjukare linjer på PS2/konsol." Kontrollerna håller jag inte med om, kontroller är helt och hållet en vanesak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 På dator känns allting mer - datagjort ut. På TV är känslan mycket bättre, det känns mer som en helhet, inte lika stelt. Visst, det är lite skarpare och klarare (på PC), men det har sina nackdelar. Som D1C3 sa - "grafiken är för skarp i GTA för PC, mjukare linjer på PS2/konsol." Kontrollerna håller jag inte med om, kontroller är helt och hållet en vanesak. Håller med det blir inte alls lika stelt det "flyter" mer i grafiken på TV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 han blev medlem bara för att säga att SA sög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Håller med till 103% Data är inte lika vackert som PS2 och andra konsoller.. Vad snackar du om? Fan sitter du på för dator? 0.8ghz eller vad? Dessutom som du nämnde så har det visst mä processorn å göra, har du en 0.8ghz och t.ex radeon X800 xt så menar du att de flyter perfa eller? Redigerad 23 november, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Outlez Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Inte för att jag är imot ps2(har på det och SA) men den har ingen kantutjämning.... datan är överlägsen grafikmässigt men gta spelar man bara inte på data det är ett ps2 spel! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts