Chillen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag har hitills fått Denise Robinson (som jag råkade döda) och den här Millie i LV... Osså på stats på paus menyn står det helena och Michelle 5.00% vilka är de ? Och vilka flickvänner finns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vet inte riktigt men vet någon vars man hitar helena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Här hitar du det... Och förresten, sök nästa gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 men men...jag har läst där men fattar inte vars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) flickvänner är bara till elände...störiga, diviga mfl självklart man kan få bra saker när man får 100 % av respektive flickvän men vägen dit är bara eländig.. Redigerad 24 november, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 De har du rätt i DIEXEL, man får ju nästa damp på dom ibland. Dom dyker ju aldrig upp på de tider dom ska och så är dom så förbannat kräsna ibland. Har en brud kvar, Denise Robinson, den första man får, har bara datat henne en gång pågrund av att jag kunde och kan inte stå ut med hennes jälla röst. Bläää!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts