Jump to content

Stowaway, hjälp!

Scorpion
 Share

Recommended Posts

Hjälp med uppdraget stowaway där man ska köra upp på flyggplanet innan

det lyfter, motorcyklen är för slö. Blir den snabbare om man klarar motorcykelskolan?

Den första flickvänen man får, hon som är i Los santos som man räddar ur

ett brinnande hus har gjort slut och jag undrar om man kan bli ihop med hon igen?

Vad gör man på Woozies första uppdrag i Las venturas (har inte orkat kolla)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du kör motorcykeln...Prova trycka vänstra analoga spaken lite lite framåt så märker du att CJ lutar sig så det går fortare mycket fortare.

Har inte varit med om att hon har gjort slut...jag tror att hon bara inte är hemma just då...prova med att gå dit igen..Har du ett hjärta på kartan vart hon bor? I så fall så är ni tillsammans fortfarande.

På woozies första uppdrag skall man skrämma vettet ur en advokat genom att köra fort och crazy medans han är fastspänd på motorhuven =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du kör motorcykeln...Prova trycka vänstra analoga spaken lite lite framåt så märker du att CJ lutar sig så det går fortare mycket fortare.

Har inte varit med om att hon har gjort slut...jag tror att hon bara inte är hemma just då...prova med att gå dit igen..Har du ett hjärta på kartan vart hon bor? I så fall så är ni tillsammans fortfarande.

På woozies första uppdrag skall man skrämma vettet ur en advokat genom att köra fort och crazy medans han är fastspänd på motorhuven =)

Tjejen ringde och sa att hon gjorde slut, men jag har för mig att hjärtat är kvar.

Är det så att om hon gör slut så hamnar relations mätaren på noll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag behöver hjälp med det uppdraget. Stowaway. Jag är inne i planet, men sen ska man lägga en satchel? Var och hur gör man? Sen skulle man gå tillbaka, alltså jag förstår inte vad dom menar där..

slå ner alla där inne kanske (SLÅ, använd inge vapen för då kommer de sprängas) sen tar du fallskärmen, placerar den där bomben där de står att du ska gö de o hoppar ut :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hjälp med uppdraget stowaway där man ska köra upp på flyggplanet innan

det lyfter, motorcyklen är för slö. Blir den snabbare om man klarar motorcykelskolan?

Den första flickvänen man får, hon som är i Los santos som man räddar ur

ett brinnande hus har gjort slut och jag undrar om man kan bli ihop med hon igen?

Vad gör man på Woozies första uppdrag i Las venturas (har inte orkat kolla)

Luta dig frammåt...det gjorde jag iaf :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor