BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 har ju letat på varenda gta sida ja känner till o har inte hittat nån bra billd på bigsmoke, om ni har nåra, kan ni inte lägga upp här, eller ge mig en sida där de finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Här du kan verkligen inte letat mycket :S Redigerad 23 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Här du kan verkligen inte letat mycket :S den där e ju så stor men ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 men jag vill veta varför min bild som jag har valt som personal photo inte kommer upp i i själva forumet? den är 64 x 64 och den syns om jag trycker på min profil "Tidsam" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 den där e ju så stor men ok, tack du sa inte hur stor den skulle va eller vad du skulle använda den till.. tidsam: ja ser den också om ja går in på din sida, men inte annars :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 du sa inte hur stor den skulle va eller vad du skulle använda den till.. tidsam: ja ser den också om ja går in på din sida, men inte annars :S åhh jävla skit varför syns den bara där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 åhh jävla skit varför syns den bara där? Du måste välja ditt Personal Photo på Avatar My Controls > Edit Avatar settings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Du måste välja ditt Personal Photo på Avatar My Controls > Edit Avatar settings härligt tack för ditt svar! nu kan jag dö lyckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts