Eskapisten Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Går denna bilen att få tag på på något annat sätt än att klara alla guld på bilskolan eller genom att spawna den med hjälp av fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Nej. Men det är inte så svårt att får guld på allt i bilskolan. Bara man försöker så går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Det är lätt, ge fan i fusk bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag klarar inte 360 :"> hur jag än försöker så får jag bara 85% jag blir så sur så jag spyr på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Nu går jag offtopic, men what the hell... Får man nåt när man klarar motorcykel skolan och/eller båtskolan? Klarade dom tidigare idag, men har inte märkt nåt nytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Får man nåt när man klarar motorcykel skolan och/eller båtskolan? Klarade dom tidigare idag, men har inte märkt nåt nytt.. Nya motorcyklar... Antagligen utanför skolan... (Har inte gått skolan själv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Jag har fått silver. Jag fick ju en fcr-900. Det är en sak jag inte klarar, det är stoppien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Det är lätt att få guld på motorcyckel skolan, men det är inte värt det man får ju bara en NRG-500 utanför skolan och där är man ju aldrig ändå. Så om du vill ha en NRG-500 åk till hamnen i SF. jag klarar inte 360 hur jag än försöker så får jag bara 85% jag blir så sur så jag spyr på mig Det är lätt, försök bara att snurra exact ett helt varv. Inte mer eller mindre. Redigerad 24 november, 2004 av KuNg-Fo0d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 håll inne handbromsen, tryck in gasen och bromsen, släpp handbromsen och sväng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag klarar inte heller bilskolan men motorcyckel skolan var lätt. jag klarar inte det där man ska köra 5 varv runt koner, får alltid tiden 37 typ, å jag vet kör så nära konerna du kan å bla bla bla men det funkar inte ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts