Micke69 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ska man placera dom sär bomberna på dörren?? Jag har gjort så iaf.. men sen när jag ska spränga bomberna så står det alltid mission failed.. kan nån förklara hur jag ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 simple: så fort dörren e sprängd ska du sätta en laddning på dörren till valvet sen får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Men när jag ska detonera bomerna så står det alltid mission failed hurjag än gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Men när jag ska detonera bomerna så står det alltid mission failed hurjag än gör... du går iväg från dörren också va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Klart jag gör Men vart ska jag ställa mig nånstans då?? Catalina dör ju tillåme vid smällen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G_T_A Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hon stog nästan brevid bomben för mig jag sprang till vägg kant och huka mig sen var det bara att detonera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ok.. men när jag gör de så blir de mission failed iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hur många bomber placerar du? räcker ju med en, iofs det borde inte påverka men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 alla.. de går väl inte att detonera annars?? Men de borde som sagt var inte göra nån skillnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 alla.. de går väl inte att detonera annars?? Men de borde som sagt var inte göra nån skillnad... haha jo det räcker med en, sen ska du placera en på kassaskåpet också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Placera en bomb, sen trycker du på R2 så du byter till detonatorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag vet inte varför det skulle hjälpa men jag sköt först alla bakom disken då flyttade Catalina typ på sig sen va det lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke69 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Thanks gubbs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ingen orsak...... ahem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts