Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tycker vi som äldre forumiter har ett ansvar att inte börja klaga på nya medlemmar så fort dom sätter foten på forumet. Om någon gör ett fel, inte fan blir det bättre av att 50 halvfeta tvärarga forumiter med sarkasm i högsta hugg sätter tänderna i den nye medlemmen, för att därefter raskt spotta ut ett halvtuggat kadaver. Vilket naturligtvis, i sin tur leder till att medlemmen i fråga inte kommer tillbaka. Ett snällare forum, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Tycker vi som äldre forumiter har ett ansvar att inte börja klaga på nya medlemmar så fort dom sätter foten på forumet. Om någon gör ett fel, inte fan blir det bättre av att 50 halvfeta tvärarga forumiter med sarkasm i högsta hugg sätter tänderna i den nye medlemmen, för att därefter raskt spotta ut ett halvtuggat kadaver. Vilket naturligtvis, i sin tur leder till att medlemmen i fråga inte kommer tillbaka. Ett snällare forum, tack! ord där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Jag tycker att forumet har förändrats mkt... nu är det många sura kommentarer.. jag kom att tänka på en ljudfil som någon laddade upp (tror att det var på gtajsajtens forum) där det var en kille som gjorde en av sj:s (tåg företaget) "automatpratare" till en kul konversation.... vet någon vad jag kan hitta denna fil igen? killen som pratade mumlade något om RAKAPPARAT... någon som minns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 jag kom att tänka på en ljudfil som någon laddade upp (tror att det var på gtajsajtens forum) där det var en kille som gjorde en av sj:s (tåg företaget) "automatpratare" till en kul konversation.... vet någon vad jag kan hitta denna fil igen? killen som pratade mumlade något om RAKAPPARAT... någon som minns? http://www.humor911.com/pub/innslag/lyd/1142.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Men seriöst, sluta klaga nu. Visst - hon laddade upp en bild i onödan, någon "cool, rutinerad forumit" börjar klaga och allt går överstyr. Lägg av, och därmed basta! Hoppas du inte syftade på mig, då jag inte försökte vara elak eller dylikt utan bara försökte hjälpa henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 nej han sa "cool, rutinerad forumit"! nä, jag bara skoja! no offence Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 NÅN SOM KAN GE mig NUMRET DIT!!!!!! HITTAR DET INTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Aa, det var synd att Stellhell stack. Är det ingen som tycker att Hultan är den bästa moderatorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Nope. Han är admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Aha, vad är hans uppgift på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Aha, vad är hans uppgift på forumet? Nä han finns bara här som en liten parasit vettu. Vad brukar en admin göra tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Vad brukar en admin göra tror du? Anfalla medlemmar med blodisande sarkasm och övertydlig ironi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hoppas du inte syftade på mig, då jag inte försökte vara elak eller dylikt utan bara försökte hjälpa henne... Nej då, absolut inte! Syftade på Siana... Väldigt mycket 'ord' på Funnylin, förresten. Bra sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts