Jump to content

har..

luddee
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 92
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Du skulle hållit tyst..

Vadå lär dig lite om forumet?

Tänk lite på att hon är 4 år äldre än du..

So?? Man kan inte trycka på knappar o se vad dem gör mitt i en topic bara för att man e äldre eller?? >_<

Men nu får vi hålla oss till ämnet annars kanske topicen stängs.... Kanske av StellHell :)>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yikes! Snälla lille n00b. Lär dig lite om forumet, och spamma inte sönder denna tråd. Den är ganska seriös. Gå och... mata änder eller nåt <_<

Ursäkta att jag råkar klampa in i herr perfekts hem och gör fel.. :ph34r:

men.. VART FAN SKULLE JAG ANNARS LÄRA MIG HADE DU TÄNKT?!

Och kom inte och bossa upp dig mot mig.. Bara för du har mer posts än mig så är du fan inte värd ett korvöre mer än mig.. Säkert sånna som dig som fick han stell att sticka eller vad han nu har gjort..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.

Ursäkta att jag råkar klampa in i herr perfekts hem och gör fel.. 

Och kom inte och bossa upp dig mot mig.. Bara för du har mer posts än mig så är du fan inte värd ett korvöre mer än mig.. Säkert sånna som dig som fick han stell att sticka eller vad han nu har gjort..

2.

Du skulle hållit tyst..

Vadå lär dig lite om forumet?

Tänk lite på att hon är 4 år äldre än du..

1: Man brukar läsa regler/nybörjarguide :angry:

1.1: Det är inget ovanligt att en äldre medlem "läxar upp" en ny medlem genom att ge dom "tips". <_<

1.2: Det är inte sånna som Siana som fick honom att gå, StellHell gillade inte heller alla n00bs... ^_^

2: MetoC7 : Säg inget! Allt du säger blir fel:

2.1: "Hon" kan ha fejkat sin ålder/kön.

2.2: Bara för att man är äldre betyder inte att man kan invasionboard bättre än någon annan :ph34r:

Så.-.... tyst ett litet tag, snälla!?

----

@Siana: Helt rätt sagt :P

dom där nya kan va jobbiga, men man hade det så själv ett tag ^_^

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om ni tycker att han var sur för han gjorde <_< smilies. Han menade inte att han var sur med dom utan att "det e som det e"

Tror att Stellan sa det en gång

Tycker inte forumet e som det e utan Stellan

Bra sagt.

Men i mina ögon kommer den där smiliesen alltid vara lite stöddig och smått överlägsen. Hehe.

StellHell har ändå en given plats på forumet. Saknad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så länge man inte kan ett ord engelska så behöver man inte lära sig vad knappen gör, då det finns en förklarning strax intill den. Jag är säker på att du inte har fördärvat någons liv, men det går alltid att fråga om man undrar något. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.

2.

1: Man brukar läsa regler/nybörjarguide :angry:

1.1: Det är inget ovanligt att en äldre medlem "läxar upp" en ny medlem genom att ge dom "tips". <_<

1.2: Det är inte sånna som Siana som fick honom att gå, StellHell gillade inte heller alla n00bs... ^_^

2: MetoC7 : Säg inget! Allt du säger blir fel:

2.1: "Hon" kan ha fejkat sin ålder/kön.

2.2: Bara för att man är äldre betyder inte att man kan invasionboard bättre än någon annan :ph34r:

Så.-.... tyst ett litet tag, snälla!?

----

@Siana: Helt rätt sagt :P

dom där nya kan va jobbiga, men man hade det så själv ett tag ^_^

Tyvär.. Men jag tycker alla människor som tjafsar runt med ordet "n00b" är väldigt störande och dumma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så länge man inte kan ett ord engelska så behöver man inte lära sig vad knappen gör, då det finns en förklarning strax intill den. Jag är säker på att du inte har fördärvat någons liv, men det går alltid att fråga om man undrar något. :angry:

Hade jag frågat nån så skulle jag säkerligen fått mer skit för att ha skapat en topic som var sååå onödig..

@luddee

Vart i denna nybörjarguide står det vad som händer när man tar File Attachments ? Skulle väldigt gärna vilja veta det..

Om du tycker att det va tips så är du ju sjuk..

Sätter 1000:- på att både du och Stell oxå har varit noobs..

:ph34r: Sitter du och säger att jag har fejkat mitt egna personnummer och mitt kön.. Ni killar är allt lite --> <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade jag frågat nån så skulle jag säkerligen fått mer skit för att ha skapat en topic som var sååå onödig..

Du hade faktiskt bara behövt skicka ett PM till tex en moderator, och fråga...

Men denna topic börjar spåra ur nu... Kanske inte älskade StellHell, men jag tyckte definitivt inte illa om honom och det var synd att han lämnat oss <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor