Dusse Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Men vi har ju mig... bästa modden nånsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Han var faktiskt bra, kändes som om han skötte sitt jobb. Men jag håller nog med Curly litegrann, inte att han sög och annat skit, bara det där om sur fjortis, höhö. Jag klandrar han inte, fattar varför han har lämnat. Forumet (framförallt San Andreas-delen) är ju rätt uppknullad (tänkte skriva det på engelska, men vill inte framstå som en wannabegangster, haha). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Visst, småtjurig fjortis stämmer bra, iaf nu för tiden @ forumet aja, han kommer nog tillbaka. gör han inte det, smyger han väl säkert in på #gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 bästa modden nånsin Arvid är aningen bättre tycker jag Och jag tror dom flesta håller me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Arvid är aningen bättre tycker jag Och jag tror dom flesta håller me Jag älskar när ni slåss om oss...fight, fight, fight. (Vi räcker till er alla.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Men vi har ju mig... Nog fan har vi det alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag älskar när ni slåss om oss...fight, fight, fight. (Vi räcker till er alla.) Hahaha Bråkar gör vi inte Har jag aldrig gjort .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Att ni inte förstår: Nr1: Alla mods och Admins + !GTASajten boten på #gtasajten!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Att ni inte förstår: Nr1: Alla mods och Admins + !GTASajten boten på #gtasajten!!!! Men #gtasajten suger, bara massa grinande fjortisar som snackar spoilers om SA. Det är precis som i SA-forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Funnylin e skönast, KalleR : Coolast Stellhell : Lika cool som arvid Arvid Lika cool som Stellhell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Men #gtasajten suger, bara massa grinande fjortisar som snackar spoilers om SA. Det är precis som i SA-forumet brukar typ aldrig snackas om SA, iaf inga djupare diskussioner GTA_idioten: jag förstår nada av ditt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Hmm, kommer inte sakna honom alltför mycket, har haft ett gäng bråk med honom, och jag vet att det är ömsesidigt och att han skulle sagt samma sak om jag stack... Jaja, en forumit mindre är ändå en forumit mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Funnylin e skönast, KalleR : Coolast Stellhell : Lika cool som arvid Arvid Lika cool som Stellhell kalleR är en sur liten pojkvasker arvid och funnylin är skönast puss på er små pussgurkor få inte för er att jag är bög nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 brukar typ aldrig snackas om SA, iaf inga djupare diskussioner GTA_idioten: jag förstår nada av ditt inlägg Nej, jag känner inte igen en käft, alla snackar SA hela tiden, usch säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Håller med om att Stell var jobbig och allmänt dryg. Lite fegt att tala "bakom ryggen" på honom men... Tyckte han var schysstare innan han blev mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Håller med om att Stell var jobbig och allmänt dryg. Lite fegt att tala "bakom ryggen" på honom men... Jag håller med. På senare tid skrev han knappt skrivit ett inlägg utan en -smile Redigerad 24 november, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Stellhell var betydligt trevligare för 2 år sedan. Då var han och skribb de forumiter man märkte av mest. I de senaste postsen jag läste av Stellan så verkade han ha blivit vegan och hade konstant PMS... Fuck dat doode! Redigerad 24 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Håller med om att Stell var jobbig och allmänt dryg. Lite fegt att tala "bakom ryggen" på honom men... Tyckte han var schysstare innan han blev mod. Kunde ha förolämpat han när han fortfarande var aktiv också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Kunde ha förolämpat han när han fortfarande var aktiv också Ja jag vet var inte så jag menade utan nu är han ändå borta och man behöver ju inte berätta hur kass han var då men inte heller hur bra han var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts