Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 var det därför? Dom ska brinna i helvetet! ....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 P-C ska dö!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Nooo! Hoppas han kommer tillbaka.. *Passa på att göra en "Sign & Avatar-Topic" medans han är borta. * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Han kanske tycker att forumet blivit otrevligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Warum nicht rufen gerade ein von Ihnen ihn an und bitten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Håller med stell.. forumet är inte vad det en gång var. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Hans val men det är soppigt att han avgick för att han vart trakasserad av några. jag känner mig så J*kla träffad det var nog inte helt mitt fel men jag blir lite sur på stellan då han alltid är så negativ och sur ! Redigerad 23 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Nej inte vår kära Stell Hmm jag hoppas han kommer tillbaka, annars kommer en stor sorg ligga i oss alla :'( R.I.P Skämmes, P-C! Tur att vi iaf har kvar Arvid, Funnylin, KalleR och dem andra STELL COME BACK! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! :'( :'( :'( HAN SOM VAR DEN BÄSTA MODEN... Lite parodi på en del i den här topicen jaha... nä men han kommer väll tillbaka nångång... han kommer väll kanske när gta:sa blivit gammalt och inte lika intressant.. Redigerad 23 november, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hm jo tack, jag vet att jag är medskyldig... har f*n fått 12 arga PM redan !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hm jo tack, jag vet att jag är medskyldig... har f*n fått 12 arga PM redan !! Jävla lyx, aldrig någon som skickar pm till mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det var väl synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jävla lyx, aldrig någon som skickar pm till mig :'( förstår att du är avundsjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) sorry för dubbelpost men... FÖRLÅT ! Redigerad 23 november, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Fyfan han var utan tvekan den bästa moderatorn..... R.I.P :'( HAHA! Han sög ju fullständligt som moderator StellHell var ju en av "de stora", men jag kommer inte sakna honom. Inte ett dugg, den uppfattningen jag fick av honom var bara en dryg, sur fjortis. Dock så är det ju tråkigt när folk lämnar oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Tycker likadant, och jag står för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Äsh, jag tycker att Stell Hell kan vara lite jobbig ibland.. Jag tycker nämligen att moderatorer borde undvika allt bråk lite bättre en vad Stell-Hell gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 men jag menar lixom.... 7000 users.... 5000 jobbiga småbarns spammare... orka lixom jag tycker att dom negativa orden om stellhell kan hållas inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 men jag blir lite sur på stellan då han alltid är så negativ och sur ! Lågmäld humor, dammit! Aja, han kommer väl förhoppningsvis tillbaka snart. Men vi har ju mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Men vi har ju mig... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts