luddee Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Har StellHell lämnat oss`? Jag syftar då på tanken av hans signatur... kolla den här EDIT: Kollade nu hans intressen... :'( tack för din tid Stellan Location *Borta* Interests Borta för alltid.. Saknar det forumet jag joinade... (Hoppas någon kommer sakna mig) Redigerad 23 november, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Hatar när folk lämnar oss bara sådär. :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Han har väl bara leftat forumet? Tror inte han har tagit livet av sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Har StellHell lämnat oss`? Jag syftar då på tanken av hans signatur... kolla den här EDIT: Kollade nu hans intressen... :'( tack för din tid Stellan Han låste min cs-topic Fast alla moderatorer är roliga, hoppas ingen mer slutar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Fyfan han var utan tvekan den bästa moderatorn..... R.I.P :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Han har väl bara leftat forumet? Tror inte han har tagit livet av sig. Hoppas inte. Ha det trevligt utanför GTASajten nu, hoppas nu du kommer tillbaks, för man kan inte slita sig härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Saknar faktiskt Stell. Kommer ihåg när han, Topp3 och jag satt uppe hela natten och chattade.. Saknaden är stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Saknar faktiskt Stell. Kommer ihåg när han, Topp3 och jag satt uppe hela natten och chattade.. Saknaden är stor. haha den där glassbilen minns jag . hahahahaa vilka minnen när man ser den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hoppas inte. Ha det trevligt utanför GTASajten nu, hoppas nu du kommer tillbaks, för man kan inte slita sig härifrån. w000000rd! på nått sätt så drar man sig hit och sitter här hela jävla dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 StellHell har lämnat forumet "för alltid" många gånger tidigare så ni behöver inte oroa er. Han kommer nog tillbaka inom en inte alltför avlägsen framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 StellHell har lämnat forumet "för alltid" många gånger tidigare så ni behöver inte oroa er. Han kommer nog tillbaka inom en inte alltför avlägsen framtid. Ja så länge du (Arvid) inte drar så är det lugnt För jag mennar... Finns det någon bättre moderator än du Arvid is always on the top =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ja så länge du (Arvid) inte drar så är det lugnt För jag mennar... Finns det någon bättre moderator än du Arvid is always on the top =) håller med där men jag gillade stellan också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 håller med där men jag gillade stellan också Jo sant... Men Arvid är nr 1 Sen finns det ju en som inte alls är i närheten av dom andra mod:arna... men det bör jag nog inte säga... Då får jag väl skit för det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 arvid on the top (p3) !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) arvid on the top (p3) !! Säg inte att ni har glömt funnylin ? han borde satsa på komiker branschen No.1 stellhell No.2 Funnylin Redigerad 23 november, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 StellHell och KalleR är ju som bröder tycker jag... och Arvid och funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 går inte att numrera dom: alle aer sa jaevle goa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hans val men det är soppigt att han avgick för att han vart trakasserad av några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hans val men det är soppigt att han avgick för att han vart trakasserad av några. var det därför? Dom ska brinna i helvetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts