mankan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Först vill jag säga att jag inte är en gta: sa hatare tvärt om, men jag har bara märkt att mycket stämde inte som stod på GTAsajten (tack vare alla idioter som säger att r* bekräftat m.m) - Det tar ca 40 minuter att cykla från Los Santos till ett litet samhälle på ladsbygden vid namn "The Back O' Beyond". Om dom menar irl minuter så är det ju lögn, men menar dom GTA minuter så är det ju fan lite :'( - Det verkar inte finnas någon gräns på hur högt man kan flyga. Klart det finns en gräns (men mycket högre upp) - Tittar man rakt in i polishelikopterns strålkastare så får man skylla sig själv, Jag testade det och jag kunde se på en gång - Många objekt går att omforma/flytta, allt från mjölkpaket till utomhusmöbler.- Bara när man gör inbrott kan man flytta saker - Man kan simma. Det finns flera olika simsätt att välja mellan. Vadå?.. Simma snabbt och långsamt? - Poliserna kan hoppa på bilar. Det har jag bara sett på en filmsnutt - CJ kommer att kunna lyfta lådor. Ja fasst endast på uppdrag - CJ kommer att kunna klättra på stegar. Stämmer inte - Att sno bilar kommer att bli mycket svårare. Det är inte bara att springa fram till en bil och dra ut föraren längre, förarna kommer nämligen att kämpa emot. Det som är coolt är att CJ slår till dom på käften när han ska sno en bil, men kämpa emot gör dom inte? - Man kommer att kunna plocka upp liftare. Stämmer inte - Man kan välja olika dialoger när man pratar med folk. Stämmer inte - Man kan gräva djupa hål med spaden. Stämmer inte - Fotgängarna kommer att bli mycket smartare och tänka mer logiskt. De kommer inte att vandra förbi lugnt medan du slår någon till döds på en öppen gata i dagsljus. Det är ju just det dom gör hehe - Spelet kommer automatiskt att ändra svårighetsgrad om man fastnar på något uppdrag. Stämmer inte - Spårvagnar (går även att styra). Dom går inte att styra - Skateboard. Stämmer inte så vitt nån känner till - Poliserna använder helikoptrarnas rotorblad mer effektiv. det har jag inte märkt GTA: sa är endå VÄRLDENS bästa spel Redigerad 23 november, 2004 av mankan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Men lol, onödigt. Besprutningsplan finns och jag har varit med om att polishelikoptern flyger med rotorbladen vinklade framåt, var vid tillfället inne i en gränd, under ett uppdrag. De var bara att ducka så klarade ja mig. Kan inte ens köra spårvagnen Redigerad 23 november, 2004 av D1C3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Men lol, onödigt. Besprutningsplan finns och jag har varit med om att polishelikoptern flyger med rotorbladen vinklade framåt, var vid tillfället inne i en gränd, under ett uppdrag. De var bara att ducka så klarade ja mig. Kan inte ens köra spårvagnen aha ok jag tar bort besprutningsplan (har klarat alla uppdrag men aldrig sett ett sånt) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) - Man kan välja olika dialoger när man pratar med folk. Stämmer inte Man kan trycka på vänster eller höger knapp på paden för att svara negativt respektive positivt. - Besprutningsplan. Stämmer inte Planet finns och heter cropduster. Redigerad 23 november, 2004 av alias Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Det finns två st så vitt ja vet, kommer inte riktigt ihåg vart. Stötte på ett när ja var ute å latja. Ser ut som Stuntplane fast blått och du kan som Stuntplanet släppa ut gas. Fast jag tror inte gasen som B-planet har är så ofarlig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vart hittar man sprutplanet och stuntplanet, jag är på sista uppdraget och har aldrig stött på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Stuntplanet får du om du får alla Silver i flygskolan har ja för mig, spawnar på det övergivna flygfältet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vart hittar man sprutplanet och stuntplanet, jag är på sista uppdraget och har aldrig stött på det stuntplanet finns på airstrippen efter du har fått silver i allt på flygskolan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 aaight, tur att sista saven e på airstrippen då.. ska genast flyga lite Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 1. - Man kan simma. Det finns flera olika simsätt att välja mellan. Vadå?.. Simma snabbt och långsamt? 2. - Man kan välja olika dialoger när man pratar med folk. Stämmer inte 3. - Fotgängarna kommer att bli mycket smartare och tänka mer logiskt. De kommer inte att vandra förbi lugnt medan du slår någon till döds på en öppen gata i dagsljus. Det är ju just det dom gör hehe 4. - Spelet kommer automatiskt att ändra svårighetsgrad om man fastnar på något uppdrag. Stämmer inte 1. bröstsim och crawl kan man välja mellan.. 2. stämmer delivs, men langare och prostituerade har jag bara sett hittils. 3. stämmer, alla springer ju fram och flockas runt kroppen (oftast) och har även hänt att folk har gett sig på mig. 4. Stämmer visst, uppdragen blir lättare för varje gång man gör om det (OBS!. inte om man sparar) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mureto Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 4. Stämmer visst, uppdragen blir lättare för varje gång man gör om det (OBS!. inte om man sparar) Jag har försökt med Zeros första uppdrag över 20 gånger utan att spara. Det har tamefan inte blivit någe lättare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag har försökt med Zeros första uppdrag över 20 gånger utan att spara. Det har tamefan inte blivit någe lättare... ok jag fastnade "tyvärr" inte på det uppdraget så jag kan inte säga något om det, däremot så fastnade jag på Life's a Beach, och det uppdraget blev lättare, dom la nämligen in ensamma knapptryck lite då och då som är svåra att missa och på så sätt blev det lättare.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag har försökt med Zeros första uppdrag över 20 gånger utan att spara. Det har tamefan inte blivit någe lättare... men zeros uppdrag e skitsvåra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 men zeros uppdrag e skitsvåra skulle inte tro d! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Finns redan liknande trådar, för den delen har Hultenius skrivit "OBS! Informationen nedan är gammal! Sidan kommer att uppdateras snart.". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts