Invincible Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 När man ska ta Flying license så ska man ta sönder 3 bilar med helikoptern. Jag har förstört alla 3 men får ändå 0 poäng . Va ska man göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 När man ska ta Flying license så ska man ta sönder 3 bilar med helikoptern. Jag har förstört alla 3 men får ändå 0 poäng . Va ska man göra? då ska du vänta så ska du skjuta 2 andra som åker runt... kolla på radarn så ser du vart dom e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Man ska flyga rakt fram över landningsbanan och förstöra dom tre truckarna som står i början av banan, sen ska du svänga om helt och flyga bort till Snake Farm har jag för mig och förstöra 2-3 st jeepar som kör runt där. Sen ska du tillbaks till flygfältet och landa i den utmärkta, röda, området. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts