Robert86 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 var ligger området som ska finnas i SF?? de ska va ballas område.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det finns inga gängområden utanför los santos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det finns ett vagos område borta vid båtskolan kolla kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) det finns inga gängområden utanför los santos! inte? smart människa Redigerad 23 november, 2004 av Robert86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 inte? smart människa tack Robert(pff..) för övrigt kan jag meddela att han sa att det skulle vara nått gängpområde i SF där ballas håller till.. därför meddelade jag honom att det inte finns några där.. läs tråden innan du dömer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det finns både Ballas och Vagos i SF och Vid båtskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det finns både Ballas och Vagos i SF och Vid båtskolan. njaaa det gör det nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det finns både Ballas och Vagos i SF och Vid båtskolan. din information är fel. det finns bara vagos i båtskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 din information är fel. det finns bara vagos i båtskolan ballas för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ballas för mig... öhh ok fan va konstigt jag har 100 % på gängområdena och jag såg inte nåt annat lila område än i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts