kung_plingan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) dt kanske är lite onödigt att skapa en topic men ja vill gärna veta vilket uppdrag som är dt sista innan man kommer till LS.Eller hur många missions man måste ha klarat ojoj menade ju San Fierro Redigerad 23 november, 2004 av kung_plingan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 nu har jag ju inte nån direkt järnkoll på vad städerna heter. men är det inte så att man börjar i LS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Joo så är det, men efter man har vatt i las venturas så ska man tillbacka till Ls. det är efter det där uppdraget.. va fan hete det..hmm hmm hmm..kommer med svar snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Stämmer, vad uppdraget heter kommer jag inte riktigt ihåg, typ "Back to Las Santos" lr nått sånt... LS, SF, LV Redigerad 23 november, 2004 av D1C3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 nu har jag ju inte nån direkt järnkoll på vad städerna heter. men är det inte så att man börjar i LS? tror han menar när man kommer tillbaka kommer inte ihåg va de heter tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Varför veta namnet på uppdraget? Man kommer inte dit snabbare bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
phil Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 "Saint mark's bistro" eller "a home in the hills" tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Ahh uppdraget före du kommer till SF heter "Are you going to San Fierro" Ett uppdrag man gör för the Truth. Redigerad 23 november, 2004 av D1C3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vart är det man kommer först då? till LV eller LS? har inte kommit så långt ioch med att jag inte spelat på över en vecka efter som att min playstation är sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 man börjar i LS mn ja har inte kommit längre..är bara LS :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Man kommer till Badlands eller vad du nu heter, skogsområdet utanför LS sedan SF Redigerad 23 november, 2004 av D1C3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vart är det man kommer först då? till LV eller LS? har inte kommit så långt ioch med att jag inte spelat på över en vecka efter som att min playstation är sönder. asså jag fatar inte vad alla ps2er pajar. jag har köpt san andreas 2 av mina kompisar spelade det i några dagar sen pajade det för båda (samma dag) men asså har san andeas plutonium på skivan eller va fan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 A home in the hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Har hört att PS2 Version 50004 nånting, nyare model, har maskinvaru-problem och klarar inte av GTA:SA. Att laserstrålen kan vara dammig kan också vara ett problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts