mulla Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Kan inte se några mer gäng områden i kartan, tåg bara en liten röd linje i los santos men ser inga mer!då såg jag bara en liten streck sen när jag tog över det hittar jag inga mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det där boatschool fin ns längst uppe i vänstra hörnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det där boatschool fin ns längst uppe i vänstra hörnet... vad ska jag göra i boatschool ser inga gäng där bara en helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 vad ska jag göra i boatschool ser inga gäng där bara en helikopter ta över ett hood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 var ligger området som ska finnas i SF?? de ska va ballas område.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hur tar man över gäng områden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 var ligger området som ska finnas i SF?? de ska va ballas område.. de e inget i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 de e inget i SF Hashbury och Pier 69 tillhör Ballas. Stället under pier 69 området tillhör Vagos. Båtskolebiten tillhör Vagos och runt om där tillhör Ballas för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts