Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 1. vad finns det för olika slags värmeglasögon? det finns ju ett par som lyser blått och rött! men finns det ett par som lyser grönt som nightvision? 2. var hittar jag såna slags glasögon om det nu finns två olika sorter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 1. vad finns det för olika slags värmeglasögon? det finns ju ett par som lyser blått och rött! men finns det ett par som lyser grönt som nightvision? 2. var hittar jag såna slags glasögon om det nu finns två olika sorter? 1. blått o rött=värmekamera 2.nattbrillor hittar man i Mad Dogs crib o så fins det en bakom the big ear (den diskreta piratparabolen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 1. blått o rött=värmekamera 2.nattbrillor hittar man i Mad Dogs crib o så fins det en bakom the big ear (den diskreta piratparabolen) okej tack var hittar jag värmeglasögonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Har för mig att det finns ett par bakom Zeros RC shop i SF. Inte riktigt säker, men jag ska kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 angående din sig så sätter du en adress mellan då blir det så här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts