VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Ok.. nu verkar dom som vill hitta sina hus gort det.. nu kan vi väll börja leta afärer och lägga upp bilder här? anars kommer ju topicen dö ut (:!!! (:!!! EDIT.. Afärer i var egen stad asså Redigerad 29 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ok.. nu verkar dom som vill hitta sina hus gort det.. nu kan vi väll börja leta afärer och lägga upp bilder här? anars kommer ju topicen dö ut (:!!! (:!!! Dör den ut har den väll anledning till det, och då gör det väll inte så mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald_Ström Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Sibarp är ju inte med! Jävla skit-karta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 =D Charlie 3 redo for drop.......dropping bomb wieeeeeeeeeeeeeee KABOOOM nu bor du inte där längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) japp ! detta är kanske rätt så gammalt men 2001 så tog lantmäteriet en stor j*vla bild på sverige ! man kan titta med extra skärpa på: (0.25 meter per pixel !!!) stockholm gävle örebro göteborg malmö täby uddevalla håbo västerås uddevalla trollhättan Lantmäteriets hemsida !! hitta erat hus !! här e iaf mitt Hur gör man för att spara bilden!? om man höger klickar står det bara att den hämtar en ny bild aja fixat nu Redigerad 30 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Öhm... jag kan inte "dra" ut bilden från internet för att sedan lägga den på skrivbordet, och jag kan inte kopiera den. Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Print Screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Print screen? Ok! Som ni säkert förstår kan Jag inget om datorer + Jag har iMac EDIT: och... vad är den knappen då? Hur ser den ut? Redigerad 1 december, 2004 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 hmm... känner inte till mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Kolla på ditt fina tangentbord och leta efter en knapp som inte är någonstans mit i dom vanliga knapparna som A-Ö A`Shifs och dom.. då kommer du nog hitta en knapp som det står PRT SCRE eller Print Screen -------------------------------------------- Sys Rq Jaja.. leta iaf på ditt tangentbort efter någonting som kanske kan vara en förkortning av Print Screen eller hela ordet, Print Screen Jag gillar det ordet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Då kartan inte är någon bild, utan en javaapplikation så kan man inte bara högerklicka -> spara som, utan ni måste antingen trycka på Print Screen-knappen och sedan klistra in i bildredigeringsprogram och spara. Vet itne om det finns ngn sån funktion i Mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Röd ring är mitt hus Grön ring är statoil jag har sjöutsikt och ca 8-9 rum å kök Edit: Min bild funkar ej! fasst den bara är 260k Redigerad 1 december, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 testa ZiPpA och lägg up då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jaaa Vi letar inte på afärer Vi letar efter byggnader i våran stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Metalonic bor du i vargön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Mitt hus finns inte med*snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jo det gör det ... ? ta bara sverige-kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Här e mitt hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts