Mr Johnson Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) Väldigt detaljerat faktiskt till och med på närmaste zoomen. Bilden över Malmö måste vara gammal dels för att det är vår gamla bil på bilden (den gråa) som vi sålde 2001 och dels för att motorvägen och tågstationen som går på öresundsbron höll på att byggas när bilden togs (kolla på översiktsbilden över Malmö så ser ni bara ett brunt streck där vägen går idag) Deltanator: Jag vet var du bor! Brevid Johannesskolan Redigerad 23 november, 2004 av Mr Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Väldigt detaljerat faktiskt till och med på närmaste zoomen. Bilden över Malmö måste vara gammal dels för att det är vår gamla bil på bilden (den gråa) som vi sålde 2001 och dels för att motorvägen och tågstationen som går på öresundsbron höll på att byggas när bilden togs (kolla på översiktsbilden över Malmö så ser ni bara ett brunt streck där vägen går idag) haha coolt att din gamla bil e me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Väldigt detaljerat faktiskt till och med på närmaste zoomen. Bilden över Malmö måste vara gammal dels för att det är vår gamla bil på bilden (den gråa) som vi sålde 2001 och dels för att motorvägen och tågstationen som går på öresundsbron höll på att byggas när bilden togs (kolla på översiktsbilden över Malmö så ser ni bara ett brunt streck där vägen går idag) Deltanator: Jag vet var du bor! Brevid Johannesskolan ser inte riktigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag bor i en liten by 1 mil utanför trollhättan... om det klassas som "landet" eller inte vet jag ej... heter den lilla byn kanske Upphärad eller Sjuntorp? för då klassas det som landet! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Va' fan, är jag den ändå som är mongo nog att inte hitta mitt hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 heter den lilla byn kanske Upphärad eller Sjuntorp? för då klassas det som landet! hehe nej, Velanda... iofs bara 3km till närmsta bebyggelse (Sylte) men ca. 1 mil till centrum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 haha så J*vla kul att kolla hela sevrige-kartan och kolla på lite "uffiga" städer i typ Lappland ... !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 hittar inte mitt hus. probs med zoomingen och hittandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Men vaf... dubbelpost av nån anledning, trots att jag tog edit. Kolla därnere istället. Redigerad 24 november, 2004 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 EDIT: hade problem med att få fram det, men jag fixar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Där bor jag men bilden e typ lite gammal så de e ett nytt hus där nu Kladdes kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Mitt hem i Hallsberg! Den röda pricken i i cirkeln är nästan exakt där jag sitter just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Mitt hem i Hallsberg! Den röda pricken i i cirkeln är nästan exakt där jag sitter just nu! fantasktiskt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 Ja, jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Plattan.jpg Här bor jag höhö ! Edit: Kom på hur man gjorde Diezl Redigerad 24 november, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Java Applet laddar...-...... sen står det done men ingenting händer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Java Applet laddar...-...... sen står det done men ingenting händer :'( har du java då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Här bor jag då, gamla goa Västra Frölunda, Göteborg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Här bor jag då, gamla goa Västra Frölunda, Göteborg... bor du på gårdsplanen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 bor du på gårdsplanen ? Ööö, nä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts