Kalan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Varför är vissa texturer "bleka" i spelet? Hur åtgärdar man problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Det var ju så under andra världskriget, nån buse sprang runt och målade allas sängar samt uniformer blåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 målare tror jag visst han kallades! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 *HAHA* NOT! Men kalan har du nyaste drivisarna? Kanske du behöver ny uppdatering av DirectX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Spelet kräver vertex/pixelshaders. Har du geforce 2 eller geforce4 mx KAN det vara därför. Annars www.nvidia.com eller www.ati.com för senaste drivrutinerna som gta_fan_4_life sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag har ett GeForce FX5600 samt de senaste drivrutinerna. Jag märkte dock att det blev lite bättre av att stänga av "Katodstrålesynk" (Vad är det får något egentligen?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 (redigerad) Nu har jag fått det lite bättre iaf... Men det ser fortfarande inte bra ut och denna bilden ser bra mycket bättre ut än hur det kan se ut när det ser ut som värst... Föremåls skuggor hamnar konstigt ibland också... Nån som vet vad felet är? Är det mitt graffekort som det är fel på? EDIT: Jämnför denna bild med den första... Redigerad 24 november, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 om det bara är det här spelet är det nog inte fel på ditt grafikkort. Testa att mejla till ea supporten. Kanske kan hjälpa dig.. lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Hmm har oxå spelet nu har samma problem , :'( Edit: Fick igång det nu med nya drivisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Nu kan även jag njuta av detta underbara spel utan problem. Blev tydligen något fel sist jag försökte fixa drivisarna, men nu fukar det perfa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Nu kan även jag njuta av detta underbara spel utan problem. Blev tydligen något fel sist jag försökte fixa drivisarna, men nu fukar det perfa! Japp, Spelet e helt WUNDERBAAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts