victorconca Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ...hur man får tag i en tjej?! Ingen av brudarna är ju där på de tidpunkter de ska?! Eller är jag inte på rätt plats?! Michelle ska väl vara INNE på körskolan?! Inte utanför nånstans va?! Och helena INNE i vapen affären/skjutbanan?? (läste i en tråd att hon skulle vara uppe på ett tak?!?!? Vilket tak isåfall?) Kate EXAKT var ska hon stå?! Snälla, vet nån så svara för jag har fastnat helt och inget händer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Michelle stod inne i bilskolan runt 12:00 - 17:00 när jag fixade henne. Hon ska stå där inne vid tv:en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 står hon där trots att man klarat körskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
edin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 joo, det gör hon. Men du måste vara fet, annars säger hon "A man should be like a bull" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 men folk säger ju att tiden är 00:01 -12!!! vad är rätt?! är hon där alla dagar oxå?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Är det 12-17 eller 00:01-12??? shit man kan ju inte stå o vänta där i en vecka tills hon kommer!? Samma med bruden i blueberry o på golfbanan! Har ingen någon exakt tid där det garanterat stämmer?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts