mickemannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hur många gånger har du sett att man kan trip-skippa? jag har endast sett det en gång, när pulaski står å grillar å man blir lite nedslagen av tenpenny och ska åka en lång bit, men aldrig annars.. e nu på sista uppdraget så det kommer ju aldrig hända igen.. är inte det här lite konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robbery Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag har då varit med om det flera gånger, tre gånger för att vara mer exakt... men det fick ju gärna hända oftare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) men de blir så om du gör ett uppdrag sen misslyckas du och går till vi säger tennpenny då kan du trip-skippa dig dit till cirkeln du ska till Redigerad 23 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Det blir aldrig Trip Skip när du laddar spelet efter att du har dött i ett uppdrag... Jag har varit med om TP ca 5-6 gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Vad f*n är Trip-Skip? Aldrig hört talas om begreppet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Vad är trip.skip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddajung Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Man slipper köra mellan den man får uppdraget av och dit man ska och göra uppdraget men det funkar inte om man laddar om inför uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag har tripskippat flera gånger, det går ju att göra varje gång man misslyckas med ett uppdrag och gör det igen.. de va väldigt soft med trip-skip i Photo Opportunity.. jag misslyckades 2-3 ggr att fota ansiktena (ja gjorde uppdraget klockan 03 och va lite seg på att lista ut hur gubbarna kom ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag har tripskippat flera gånger, det går ju att göra varje gång man misslyckas med ett uppdrag och gör det igen.. de va väldigt soft med trip-skip i Photo Opportunity.. jag misslyckades 2-3 ggr att fota ansiktena (ja gjorde uppdraget klockan 03 och va lite seg på att lista ut hur gubbarna kom ) nä jag gjorde det uppdraget (och som du.. var lite seg i kolan) så blev det ingen trip skip för mig inte. men driving skill fick man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag fick trip-skippa första gången man mötte OG-loc. när man skulle köra till honnom o när man skulle köra till "offret" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 på sista uppdraget finns det trip skip så man slipper döda alla igen om man kommit ut ur huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 en gång, när man skulle till något hus och jaga ut och döda den som bodde där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ja på alla när jag tycker att det blir segt o åka. Jag gjorde trip skip på en missions när man hoppar in i ett plan i luften, jag hoppa ner o de vart missions failed , så tryckte jag, o kom in i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Aldrig varit med om det, men men jag laddar ju alltid om, om jag får mission failed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 OG Loc och den med Cesar när man ska fotgrafera Ryder och t-Bone och dem ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts