OllieSWE Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ok, ja vet att d finns 83234 trådar om detta men ja ville bara att ni skulle se detta... Ja va ute o leta efter Big Foot i Back-o-Beyond (1-3 på kvällen) så såg man dom där Glendalesen som ligger där lite överallt i skogen, bah de att en Glendale va lite speciell.. den kom körande emot mig så ja tänkte: "Denna bil ska ja ha!" Gick ut o skulle kasta ut förarn, d va inte en människa i bilen o min gubbe hoppa in som vanligt, d tyckte ja va lite sjukt. Så: 1. Big foot hatar bilar, blev sur o drämde till den så den åkte ner från nått berg eller nått o ja fick syn på den. (Fast den svängde typ emot mig så d skulle va skumt o kanske lite långsökt) 2. Ett spöke körde bilen (och om d nu var ett spöke kanske man kan se den me värme kameran eller vanliga kameran eller båda ) De skulle va bra om nån mer gick ut i skogen o kolla om ni ser nån Glendale som e sönder som e ute och åker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det är "Ghostcar" ryktet säger att CJ's farsa körde ihjäl sej i den bilen, det är en trasig glendale och även om du lackar om den eller ställer den i ditt garage så fortsätter den vara trasig, ses ofta i back-o-beyond, sågverket nära angelpine och runt Mt Chiliad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) och så kollar man på den med värmekameran så ser man en blodig gubbe sitta och vinka åt en (vet inte om det är så) men skit i det Redigerad 23 november, 2004 av Gudfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ok, ja vet att d finns 83234 trådar om detta men ja ville bara att ni skulle se detta... Ja va ute o leta efter Big Foot i Back-o-Beyond (1-3 på kvällen) så såg man dom där Glendalesen som ligger där lite överallt i skogen, bah de att en Glendale va lite speciell.. den kom körande emot mig så ja tänkte: "Denna bil ska ja ha!" Gick ut o skulle kasta ut förarn, d va inte en människa i bilen o min gubbe hoppa in som vanligt, d tyckte ja va lite sjukt. Så: 1. Big foot hatar bilar, blev sur o drämde till den så den åkte ner från nått berg eller nått o ja fick syn på den. (Fast den svängde typ emot mig så d skulle va skumt o kanske lite långsökt) 2. Ett spöke körde bilen (och om d nu var ett spöke kanske man kan se den me värme kameran eller vanliga kameran eller båda ) De skulle va bra om nån mer gick ut i skogen o kolla om ni ser nån Glendale som e sönder som e ute och åker... Om det finns 83234 trådar om detta ämne, så borde du kanske ha kollat igenom några av dem - då hade du upptäckt att det du beskriver är uppklarat, redan historia, avklarat!! Vi vet redan allt om "ghost car" (läs: Buggen). Du är lite sent ute med dina iaktagelser. Läs igenom trådar innan du skapar nya, som är helt meningslösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 finns ghostcar eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ok, ja vet att d finns 83234 trådar om detta men ja ville bara att ni skulle se detta... Ja va ute o leta efter Big Foot i Back-o-Beyond (1-3 på kvällen) så såg man dom där Glendalesen som ligger där lite överallt i skogen, bah de att en Glendale va lite speciell.. den kom körande emot mig så ja tänkte: "Denna bil ska ja ha!" Gick ut o skulle kasta ut förarn, d va inte en människa i bilen o min gubbe hoppa in som vanligt, d tyckte ja va lite sjukt. Så: 1. Big foot hatar bilar, blev sur o drämde till den så den åkte ner från nått berg eller nått o ja fick syn på den. (Fast den svängde typ emot mig så d skulle va skumt o kanske lite långsökt) 2. Ett spöke körde bilen (och om d nu var ett spöke kanske man kan se den me värme kameran eller vanliga kameran eller båda ) De skulle va bra om nån mer gick ut i skogen o kolla om ni ser nån Glendale som e sönder som e ute och åker... det finns 83234 om det här med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ghostcar är u bilar som spawas i backar ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 (redigerad) ghostcar är u bilar som spawas i backar ju nej nått måste det va med den..den är trasig och går ej att laga Redigerad 25 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ja såg en trasig Glendale vid ett sågverk när ja försökte laga den så gick det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Nån snubbe sa att han hade kollat i ett program på datorn i den fil me alla bilars namn, och ghostcar bilen hette "glenshit" eller nått. Så det är ingen bugg för R* har alltså gjort en specialbil som ska vara där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Nån snubbe sa att han hade kollat i ett program på datorn i den fil me alla bilars namn, och ghostcar bilen hette "glenshit" eller nått. Så det är ingen bugg för R* har alltså gjort en specialbil som ska vara där. MM, det kanske var CJ's farsas bil förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts