Jump to content

Bugg eller vad?

DIEXEL
 Share

Recommended Posts

Eftersom ingen verkar bry sig om de redan existerande trådarna så får jag väl starta en ny...

Jag ska precis göra Sweets andra uppdrag "Grove 4 life" där man ska ta tillbaka Idlewood men problemet är att jag har redan alla områden i Los Santos. Är det en bugg eller?

Vad måste man göra för att slippa göra Sweets uppdrag? Få 100 % på alla områden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När tog du alla Hoods då? innan du fick åka till San Fierro? Du måste ju ta över hoodsen igen när du kommer tillbaka till Los Santos.

"returning to los santos"

har varit i san fierro och las venturas...

har tagit över alla hoods i los santos igen..men sweet vill ta över dom igen i sina uppdrag.

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"returning to los santos"

har varit i san fierro och las venturas...

har tagit över alla hoods i los santos igen..men sweet vill ta över dom igen i sina uppdrag.

Ballas kommer ju och försöker ta tillbaka hoodsen förr eller senare, åk bara dit och dö så äger Ballas området igen, och sen kan du göra det i uppdraget.

Ops, du har tagit över alla hoods... haha, då är du allt bra såld. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom ingen verkar bry sig om de redan existerande trådarna så får jag väl starta en ny...

Jag ska precis göra Sweets andra uppdrag "Grove 4 life" där man ska ta tillbaka Idlewood men problemet är att jag har redan alla områden i Los Santos. Är det en bugg eller?

Vad måste man göra för att slippa göra Sweets uppdrag? Få 100 % på alla områden?

varva spelet tror jag du måste göööra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor