Cortez Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Var ska man ta henne? Finns ju bara massa klädaffärer, och hamburgarställen och pizzerior där jag åker runt, och jag åker som en galning. Vad heter ett ställe i SF som hon gillar, och vart ligger det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Var ska man ta henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Där bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Var ska man ta henne? Finns ju bara massa klädaffärer, och hamburgarställen och pizzerior där jag åker runt, och jag åker som en galning. Vad heter ett ställe i SF som hon gillar, och vart ligger det? Mmm, undrar ja me... Vill ha racing dräkten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 En liten bit väster om bilskolan finns en bar, den diggar hon skarpt! Dit fick jag ta henne på några dejter innan hon försvann. Har inte vart hemma på flera veckor och jag har bara 30%. Nån som vet var hon tagit vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 En liten bit väster om bilskolan finns en bar, den diggar hon skarpt! Dit fick jag ta henne på några dejter innan hon försvann. Har inte vart hemma på flera veckor och jag har bara 30%. Nån som vet var hon tagit vägen? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21823 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hon försvinner inte nånsatans jag har fått 100% på hon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts