Mag Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Har nån märkt att Patrioten försvinner från garaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 För mig försvinner alltid bilarna i garagen. Nästan alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Visst är det trist, det gjorde dom inte i VC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 På den punkten var VC bättre. Men annars är SA mycket bättre. Hoppas det åtgärdar detta till PC versionen. Det har även hänt mig att bilarnas färger har försvunnit på mina stylade bilar så att de bara blivit vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 För mig försvinner alltid bilarna i garagen. Nästan alltid. det e bara cykler som försvinner från garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Samma här, stylade bilar som blir vita och andra som försvinner... SURT VÄRRE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 soup: Det är inte alls bara cyklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 har hänt mig en gång men då lämnade jag en Savanna i det första garaget i Los santos (cjs hus) sen klara jag till Sf sen till Las venturas sen tillbaka till los santos så då var färgen borta från bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 för mig så försvinner bilar ur garaget hela tiden. tex: en remington ja (eller rättare sagt min *host* kommpis *host*) stylat för alla mina pengar, bigfoot, lowriders osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Har bara varit med en gång om att ovanstående inträffat. Får hoppas att jag slipper fler problem med bilar i garagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det är dem stylade bilarna som det är nån bugg på, jag hade en vacker samling bilar i garaget vid flygskolan sen var jag tvungen att att ställa min moddade flash där inne men när jag kom tillbaka hade en massa bilar försvunnit och flashen var vit och ful så jag sprängde upp alla bilar i garaget och stängde av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Inte så konstigt att dom 'försvinner'.. Vi talar om san andreas, de kriminellas huvudstad.. och jag menar hur svårt är det att komma in i garagen, bara ställa sig framför dom! Stulna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Inte så konstigt att dom 'försvinner'.. Vi talar om san andreas, de kriminellas huvudstad.. och jag menar hur svårt är det att komma in i garagen, bara ställa sig framför dom! Stulna... Du har rätt så måste det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D1C3 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Hehe har varit med om att en person snodde min bil som stog i mitt garage när jag höll på att parkera dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Inte så konstigt att dom 'försvinner'.. Vi talar om san andreas, de kriminellas huvudstad.. och jag menar hur svårt är det att komma in i garagen, bara ställa sig framför dom! Stulna... hur många tjuvar bryter sig in i garaget o repar av all lack perfekt gjort? det är bara Cj som klarar av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hur många tjuvar bryter sig in i garaget o repar av all lack perfekt gjort? det är bara Cj som klarar av det man vet aldrig... dom där Ballas är jävligt envisa, skulle inte förvåna mig om det är dom som skrapar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 man vet aldrig... dom där Ballas är jävligt envisa, skulle inte förvåna mig om det är dom som skrapar.. True True, hur fan fick dom reda på att det var jag som bor där hmm? .. aja ska instalera ett alarm i mitt Garage nu iallafall. ingen ska komma o sno min lack från min Jester igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 mian bilar står nästan aldrig kvar länge i garage (då menar ja inte att dom försvinner mystiskt, jag brukar ta dom och köra dit ja ska å lämna dom där sen ) det längsta jag har haft nåt i garaget var när ja hade en FCR900 i garaget i något litet hus i LV, jag körde förbi där med en Cheetah (som ja skulle ha till export) och då skulle ja spara bilen i garaget så ja körde på hojen nu vet ni lite mer än vad ni behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts