Mureto Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 bara en sak.... VC=en stadium 3 olika race. SA=tre stadium 3 olika race. samma sak bara att dom ligger lite längre ifrån varandra i SA VC=Bara raca mellan 20.00 och 00.00 och det var inte alltid det var det race man ville SA=Raca när man vill och bestämma själv vilket race man vill köra genom att välja stadium. Jag tycker att VC var så himla tråkigt för det fanns ju inga kullar och knappt några uppförs-/nerförsbackar. Och det enda planet man kunde flyga i VC var Skimmer, nu har man massvis med plan att välja på. Och antalet motorcyklar har ökat med mer än 120%... Och jag gillar att det går att flyga LITE högre än i VC... Och hela hip-hop-wassup-my-nigga-gangsta-stylen passar mig sååå mycket bättre eftersom jag gillar hip hop och rap väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 W0rd.. igen du glömde ditt "The almigty Grötmannen has spoken" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Det var helt klart mer känsla i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 SA äger lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 bara en sak.... VC=en stadium 3 olika race. SA=tre stadium 3 olika race. samma sak bara att dom ligger lite längre ifrån varandra i SA SA= tre stadium 4 olika race rättar sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 om ja tänker på 80-talet, så känner ja mig lite gammaldags , så det är ingen ide att få en känsla över tiden som våra föräldrar hade. tror du att d bara va dina päron som levde då eller ? man är ju själv född på 80 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det finns olika sätt att definera viket som är det bästa spelet vice city är ett väldigt bra spel när det kommer till musiken och den sköna 80tals miami scarface miljön men som sagt san andreas är ett klart mycket bättre spel större, mer bilar, bättre bågar större frihet osv och det finns inte mycket mer att säga om det alla har olika smak när det kommer till musiken men jag kan inte förstå hur man inte kan få en skön gta känsla första gången man sätter sig i en bil och g thang spelas medans man glider ner i south central L.A miljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 det med att SA kanske är för stort. det kanske känns så nu men sen är man såå glad för storleken då man kanske spelat det i nått år. just nu tycker jag att vice city som var mitt guda spel!! är trist och segt för att det är så litet.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jaa okej såhär är det: För väldigt många personer gav VC den första riktiga "bekantskapen" till hela konceptet. Asså det där med känsla. VC hade en mer blandning i storyn (jag har inte kört hela SA). Asså det där med cubans och haitans, scarface (samma sak?) och droger, fastigheter. SA verkar liksom bara var gangsta-hood. Också återigen till känslan. Det är inte bara de tekniska sakerna som gör ett bra spel. Känsla betyder mer än vad man tror. Visst SA är bättre tekniskt sett, såklart, berg, tåg, flygplan, simma, motocyklar... ...ALLT. Men för MIG så gav VC en känsla. Asså att man va inne i spelet och njöt av allt. +Kanske några andra förutom jag blev lite besvikna. Efter allt hajp på GTASAJTEN (man kan simma, OJ OJ NYA RAPPORTER FRÅN GAMESPOT) så hade man byggt upp allt redan så när man såg att det inte var EXAKT som man trodde blev man besviken. iaf jag. Mitt betyg- VC-MVG+ SA-MVG+- (svagt mvg+ alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jaa okej såhär är det: För väldigt många personer gav VC den första riktiga "bekantskapen" till hela konceptet. Asså det där med känsla. VC hade en mer blandning i storyn (jag har inte kört hela SA). Asså det där med cubans och haitans, scarface (samma sak?) och droger, fastigheter. SA verkar liksom bara var gangsta-hood. Också återigen till känslan. Det är inte bara de tekniska sakerna som gör ett bra spel. Känsla betyder mer än vad man tror. Visst SA är bättre tekniskt sett, såklart, berg, tåg, flygplan, simma, motocyklar... ...ALLT. Men för MIG så gav VC en känsla. Asså att man va inne i spelet och njöt av allt. +Kanske några andra förutom jag blev lite besvikna. Efter allt hajp på GTASAJTEN (man kan simma, OJ OJ NYA RAPPORTER FRÅN GAMESPOT) så hade man byggt upp allt redan så när man såg att det inte var EXAKT som man trodde blev man besviken. iaf jag. Precis vad jag menar, jag håller med dig fullständigt, om man kombinera känslan i VC med allt tekniska i SA så skulle vi ha ett perfekt spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Äntligen någon som håller med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hur fan kan man tycka att VC e bättre än SA!!!!!??? tycker man d har man inte mycket innanför pannbenet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 hur fan kan man tycka att VC e bättre än SA!!!!!??? tycker man d har man inte mycket innanför pannbenet! tycker inte du det är bättre KÄNSLA i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 tycker inte du det är bättre KÄNSLA i VC? för att man spelade d först ja! hade man spelat SA först så hade man tyckt att det var mer känsla i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kollar_runt Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Som ni alla vet är VC MYCKET mindre än SA, men när jag hade klarat ut VC (det lilla pyttespelet) så hade jag ändå inte tröttnat på att bara åka runt och göra stunts m.m, men jag tror inte att SA kommer hålla så länge. (även om det är större och allt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Disturbed1 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Tröttnade på VC pga av storleken,dessutom var uppdragen ibland ganska kassa.Stämningen är det inget fel på,musiken är skön och speglar 80-talet. SA är bättre på alla punkter,dock är landsbyggden ganska enformig på vissa ställen.Som hårdrockare (Nu-metal osv.inte gubbrock) så blev jag förvånad över att hip-hopen gick att lyssna på(RLS). San Andreas-90% Vice City-84% Liberty City-79% Gta 2-92%(Bäst känsla..) Gta-75% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 för att man spelade d först ja! hade man spelat SA först så hade man tyckt att det var mer känsla i det! man spelade ju annars GTA 1 först, sen lite london, sen lite GTA2, sen spelade man GTA3 , sen spelade jag VC, nu spelar jag SA.. och som jämförelse: jag tycker att känslan i VC är myyyyyyyyyyyyyyycket bättre än i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Som ni alla vet är VC MYCKET mindre än SA, men när jag hade klarat ut VC (det lilla pyttespelet) så hade jag ändå inte tröttnat på att bara åka runt och göra stunts m.m, men jag tror inte att SA kommer hålla så länge. (även om det är större och allt?) det e bara storyn som var bra i GTA VC, men efter det är det bara att kasta spelet i papperskorget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Det som gjorde att jag inte hade samma känsla som i VC och 3an är att jag hade läst allting om det. Hängt här, analyserat bilder och trailers. Det ända som var nytt var att man själv fick röra sig i spelet. Det är liksom inte så mycket häftigare än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Katt Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Men så klart det va!! vice va mycket bätre 80tal ffs... Musik... Mode... Brudar Det ägde... SA är jue massa "yo Bling bling" och skit musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts