Jump to content

vice är bättre?

hubbert
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Enligt mig, och detta är bara enligt mig.. så har VC en skön Maffia story.. Men jag själv gillar mer lite gang banging stuff.. så SA är bättre i mina ögon, men VC och LC ligger inte långt ifrån..

Är du medveten om vad du skriver? Gang banging dvs att du verkar mena gangbang och detta uttrycker något helt annat som inte existerar i SA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gang banging finns visst med i SA.. nuub.. C.J är en gang banger.. alltså en förorts gangster~

Möjligt att han är en gang banger, men kalla det inte för gang banging då detta syftar på något helt annat. Sök på "gang banging" på google så ska du se vad du hittar. Söker du däremot på "gang banger" så blir det genast mycket bättre.

[EDIT]Skippa uttryck som nuub och dyl. Försök och använd ett så vårdat och trevligt språk som möjligt i detta forum. Allt blir så mycket trevligare då.

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han är en gang banger vad sysslar han med då gang bangering?.. knappast.. han sysslar med gang banging..

Ett lämpligare ord för det skall vara gang bangering, inte gang banging.

EDIT Se efter själv vad man hittar på gang banging http://www.google.se/search?hl=sv&q=gang+banging&meta=

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ordet gang bangering finns inte, så jag valde gang baning.. dom säger ju till och med gang banging i spelet ffs..

Se så, ta det lugnt med språket. Du får ursäkta mig om jag är tveksam till just det ordvalet, jag kanske borde leta reda på hela dialogen till SA och kika igenom den. Men som sagt, jag kommer vara tveksam tills jag får ordentlig information.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråden börjar spåra ur nu grabbar med offtopics.

Vill bara säga att jag tycker att janne5050 har rätt beträffande ordet 'Gangbanging'. Men samtidigt har 51:an rätt om att ordet används inte ENBART till "sexstilen".

Kan tillägga att ordet även finns bland dom svenska "förorts"slangorden, ex. "Jag ska dra å gangbanga runt i stan"

Redigerad av Kattla
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ahahah LOL att VC är bättre än SA knappast SA är långt mkt bättre än VC har ni inte tänkt att nu är alla fordon snyggare större allting alla städer går dte göra mer i än vad det gick i VC nu kan man köra 3 olika stadium dessutom när man vill det gick inte i VC miljön är mkt skönare det går göra mer och en sak till som jag hadde längtat efter att man bara inte var i en stad att man kunde vara i fler och dessutom så finns det landskap som jag alltid längtat efter. :);)

Det vart lite långt skrivet men jag orkade bara inte göra massa punkter och komma.

Redigerad av MotoX_driver
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men förfan musiken e toppen, och vilken "feta"väg?? haru äns spelat SA...??

omg, den som går längs floden, förbi glassfabriken, och jag har inte sagt att ja gillar alla feta vägar, så jac16, läs inlägg ffs.. det jag tyckte va speciellt med den vägan var just att man kunde glida där soft i solnedgången medans Vice City varvade ner, i SA finns det inte något sådant ställe där man kan chilla loss å dra iväg snabbt om man vill.. och nej, jag tycker fortfarande musiken suger i SA, dock va nästan alla radiokanaler bra i VC.

Och ja, jag har klarat SA, har runt 80% nånstans..

Dock har ja itne sagt nåt om att funktionerna är bättre i VC, jag tycker i stort sett allt är bättre i SA, men känslan i SA är inget i jämförelse med känslan i VC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ahahah LOL att VC är bättre än SA knappast SA är långt mkt bättre än VC har ni inte tänkt att nu är alla fordon snyggare större allting alla städer går dte göra mer i än vad det gick i VC nu kan man köra 3 olika stadium dessutom när man vill det gick inte i VC miljön är mkt skönare det går göra mer och en sak till som jag hadde längtat efter att man bara inte var i en stad att man kunde vara i fler och dessutom så finns det landskap som jag alltid längtat efter. :);)

Det vart lite långt skrivet men jag orkade bara inte göra massa punkter och komma.

bara en sak....

VC=en stadium 3 olika race.

SA=tre stadium 3 olika race.

samma sak bara att dom ligger lite längre ifrån varandra i SA

Länk till kommentar
Dela på andra sidor