hubbert Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag tycker nästan att VC var bättre.. kanske för jag har massa trevliga minnen där i från (då specielt candy suxx ) nån som håller med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 *pekar och skrattar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag håller med, mycket skönare musik också, å grymt soft att glida på den dära feta vägen som gick längs hela floden.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag tycker nästan att VC var bättre.. kanske för jag har massa trevliga minnen där i från (då specielt candy suxx ) nån som håller med?? håller 0% med GTA SA äger stort, ja tyckte inte VC hade en rolig miljö, och bilarna är inte bekväma att köra. GTA SA 1 för mig GTA 3 2 GTA VC sist i listan. GTA 3 var mycket bättre än VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 håller 0% med GTA SA äger stort, ja tyckte inte VC hade en rolig miljö, och bilarna är inte bekväma att köra. GTA SA 1 för mig GTA 3 2 GTA VC sist i listan. GTA 3 var mycket bättre än VC VC hade den där känslan som jag längtat så länge efter i SA. Visst, SA är bättre och större, men känslan är inte detsamma enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag håller med, mycket skönare musik också, å grymt soft att glida på den dära feta vägen som gick längs hela floden.......... men förfan musiken e toppen, och vilken "feta"väg?? haru äns spelat SA...?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag håller med, mycket skönare musik också, å grymt soft att glida på den dära feta vägen som gick längs hela floden.......... den feta vägen??! det finns ungefär 48 vägar i SA som är ett par gånger fetare än den jävla skit-vägen. Tog väl cirka en minut att köra hela den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) håller 0% med GTA SA äger stort, ja tyckte inte VC hade en rolig miljö, och bilarna är inte bekväma att köra. GTA SA 1 för mig GTA 3 2 GTA VC sist i listan. GTA 3 var mycket bättre än VC Håller med till 100%! Helt klart är GTA 3 bättre än VC och SA bäst av alla GTA hittils. Redigerad 22 november, 2004 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 håller 0% med GTA SA äger stort, ja tyckte inte VC hade en rolig miljö, och bilarna är inte bekväma att köra. GTA SA 1 för mig GTA 3 2 GTA VC sist i listan. GTA 3 var mycket bättre än VC jaaa!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jo, jag tror nog att spelkänslan man fick när man spelade VC första gången inte går att få igen. san andreas ÄR ju bättre men ändå inte samma sak, man försöker minnas känslan när man speladae första gången men den får man bara en gång och alldrig mer. VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Ja, det känns mer som man är van vid , känslan i SA är ju förrändrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 nu tycker jag det blir lite otrevlig stämning här på min topic lungna ner er pojkar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 kan inte någon låsa den här tråden.. känns helt sjukt att ens diskutera om att vc skulle vara bättre än SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 SA krossar VC! sköm miljö, STORT (längtat efter), och underbar musik osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 kan inte någon låsa den här tråden.. känns helt sjukt att ens diskutera om att vc skulle vara bättre än SA NEEEEEEJ!!! inte mitt livs verk!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vice City hade skönare miljö, musik och sånt. 80-talstema säger väl allt. men det var ju ytan, SA har mer innehåll. där fick jag till den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 men ni får erkänna att åttiskänslan var härlig i vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 men ni får erkänna att åttiskänslan var härlig i vice! där sa du ett sanningens ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kan hålla med "soup" om att SA är bättre än VC... Alla updrag är ju roliga i SA(med undantag för några enstaka) men i VC fanns det flera uppdrag som man tröttnade på direkt och ville alldrig mer köra det... Fast jag kan inte hålla med om att GTA 3 var bättre än Vice... SA R.U.L.E.S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vice City hade skönare miljö, musik och sånt. 80-talstema säger väl allt. men det var ju ytan, SA har mer innehåll. där fick jag till den!!! eller så fick du inte det.. skönare musik??! sätt på radion... och vad säger 80-talstema?? allt?? vad är så bra med 80-talet.. LEV I NUTIDEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts