alias Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Vilka kläder måste man ha för att Helena Wankenstein ska vilja gå ut med en? Jag har försökt med en massa olika klädombyten men det står alltid "You need to show style to impress, dude!". Redigerad 22 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 vars får man den tjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 vars får man den tjejen? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=21506&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Blåa skor, blåa brallor, svarta skor, och en guldkedja från DS funkade för mig. Men jag har ett problem. Jag har fortfarande mekanikerbruden på kartan som hjärta högst upp. Nu fixade jag henne på golfbanan också(Helena.), hon sa att man kunde hämta henne vid sitt ställe i Paradiso. Var i helvete är det?! Ser inget till hjärta i SF. Kan man inte ha 2 brudar samtidigt i samma stad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Det funkade nu när jag kom till henne sittandes på en freeway, tydligen berodde det på valet av fordon. Hon på golfbanan bor i paradiso, i nordvästra SF. Jag har nästan samma problem, sen jag skaffade katie har michelle slutat komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag har fått 100% på michelle ´hon är en av dom jobbigaste för man måste vara fet :'( fast senare närj ga gjorde 100% med henne tränade jag ner mig dom 2 man ksa vara tjocka på är svårast för det är jobbigt att bli smal igen. Men nu håller jag på med helena har fått bli svag det var också jobbigt fast inte lika jobbigt som att bli fet och göra sig smal sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Måste du vara fet? Jag har typ 10% i fat och 60%i muscle och hon klagar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 man ska ha typ 10-30%, har jag för mig. Men barbara är värre(hon finns på polisens parkeringsplats i el questador eller vad det heter), för att dejta hon behöver man 50-100% fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Min CJ hade bästa kroppen sen när jag ville dejta henne var jag ju tvungen att gå upp, så jag gjorde det för jag ville så gärna ha poliskläderna av henne. Problemet för mig var att sen när jag fått 100% hade CJ 100% i fett. Det värsta var att gymet inte funkade på ett bra tag efter det. Dessutom så funkade inte kläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 man ska ha typ 10-30%, har jag för mig. Men barbara är värre(hon finns på polisens parkeringsplats i el questador eller vad det heter), för att dejta hon behöver man 50-100% fett jag va värsta fotomodellen o hon sa att hon hadde två barn o va singel, o frågade om ja fortfarande va intreserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag va värsta fotomodellen o hon sa att hon hadde två barn o va singel, o frågade om ja fortfarande va intreserad. skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 skumt... bra tycker ja fö ja slipper pröjsa för att åka fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts