Jump to content

Helena

alias
 Share

Recommended Posts

Blåa skor, blåa brallor, svarta skor, och en guldkedja från DS funkade för mig. Men jag har ett problem. Jag har fortfarande mekanikerbruden på kartan som hjärta högst upp. Nu fixade jag henne på golfbanan också(Helena.), hon sa att man kunde hämta henne vid sitt ställe i Paradiso. Var i helvete är det?!

Ser inget till hjärta i SF. Kan man inte ha 2 brudar samtidigt i samma stad eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har fått 100% på michelle ´hon är en av dom jobbigaste för man måste vara fet :'( fast senare närj ga gjorde 100% med henne tränade jag ner mig dom 2 man ksa vara tjocka på är svårast för det är jobbigt att bli smal igen. :) Men nu håller jag på med helena har fått bli svag det var också jobbigt fast inte lika jobbigt som att bli fet och göra sig smal sen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min CJ hade bästa kroppen sen när jag ville dejta henne var jag ju tvungen att gå upp, så jag gjorde det för jag ville så gärna ha poliskläderna av henne. Problemet för mig var att sen när jag fått 100% hade CJ 100% i fett. :) Det värsta var att gymet inte funkade på ett bra tag efter det. Dessutom så funkade inte kläderna. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor