mulla Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Sidan går jätte sakta hur kan jag få igång sidan? Det är inte min sida. Det laggar som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Sidan går jätte sakta hur kan jag få igång sidan? Det är inte min sida. Det laggar som fan! det är inte din sida ? det laggar ? hur? DESSUTOM!! jävla amatör/slarver/latis som går inte där ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Sidan går jätte sakta hur kan jag få igång sidan? Det är inte min sida. Det laggar som fan! 1: det funkar fint för mig 2: jag tror det flesta mycket väl vet att det inte är din sida, mvgplus.com är någorlunda känd om du inte visste det 3: "laggar" det är det antingen din asnlutning eller servern sidan ligger på som segar, pröva igen senare. DESSUTOM!! jävla amatör/slarver/latis som går inte där ?? Kan du förklara vad du menar, lite svårt att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 DESSUTOM!! jävla amatör/slarver/latis som går inte där ?? är han en jävla amatör/slarver/latis om han går in på den sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kommer också in på sidan utan problem. Förresten, klicka på "Gamla MVGPlus" till höger i menyn så står det att man måste regga sig för att kunna besöka deras gamla sida. Vilka idioter! Söker man på "mvgplus" på google leder andra träffen direkt till den gamla sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 är han en jävla amatör/slarver/latis om han går in på den sidan? mvgplus.com ? ? är inte det den sidan där uppsatser/bokrecensioner/certifikat finns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 mvgplus.com ? ? är inte det den sidan där uppsatser/bokrecensioner/certifikat finns ? jo, so what? jag kollar alltid först om någon redan finns något om det jag arbetar med, brukar ofta finnas uppsatser som innehåller annan fakta än vad som finns i böckerna/internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts