Jump to content

Vem tror ni på? Bigfoot, Leatherface, Ufon, Spökb.

mulla
 Share

Vem tror ni på?  

106 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Men fatta, han finns inte!

Andledning till att ryktet har uppstått är förmodligen:

1. Bigfoot sägs finns i Califorina, right? Och San Andreas bygger ju delvis på CA. Alltså har nån kommit in på dom tankarna och fått för sig att han finns i SA

2. I manualen står det "Thanks to Big Foot". Förmodligen blev detta misstolkat. I verkligheten är det säkert nån som har det smeknamnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fatta, han finns inte!

Andledning till att ryktet har uppstått är förmodligen:

1. Bigfoot sägs finns i Califorina, right? Och San Andreas bygger ju delvis på CA. Alltså har nån kommit in på dom tankarna och fått för sig att han finns i SA

2. I manualen står det "Thanks to Big Foot". Förmodligen blev detta misstolkat. I verkligheten är det säkert nån som har det smeknamnet.

Jag har alltid trott att bigfoot sägs finnas i Himalaya. Men tillbaka till det du sa, var står det att Rockstar bekräftar att han inte finns i spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alltid trott att bigfoot sägs finnas i Himalaya. Men tillbaka till det du sa, var står det att Rockstar bekräftar att han inte finns i spelet?

Det är snömannen du tänker på. :wub:

Big Foot är en släkting kan man säga. Han ska finnas i de stora skogarna i USA. Men jag tror det är de norra skogarna runt Cleaveland eller så. Vet inte riktigt.

När det gäller det där i GTAforums så tror jag inte ett dugg på det. Har redan bevisats att platserna stämmer med de ställen R* sagt är värda att kolla upp extra.

Röstade på UFO för Ghostcars vet jag finns men UFO tror jag finns men har inte sett nåt riktigt än.

:lol:

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor