Jacker Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fatta! R* har bekräftat att Bigfoot inte finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 det finns ju hundaelva sånna här trådar redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 det finns ingen jävla bigfoot! jag hade en tråd på 28 sidor om han innan, o INGEN hade sett han!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fatta! R* har bekräftat att Bigfoot inte finns! Har du belägg för vad du säger så lägg fram det, annars kan du ju inte påstå något sådant, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 mm eller hur!? hur vet du de!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Precis, TheDennis, femtioelva- miljoner diskussioner. Ändå inga bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 mm, lixom nån av alla 60 pers som letade i typ 3 timmar borde ju ha sett han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Håller med men den som sa att Rockstar har bekräftat att den lurviga fan inte finns måste det ju finnas att se någonstans. Annars kan man inte påstå det ju. Måste ju ha en källa till en sån sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Men fatta, han finns inte! Andledning till att ryktet har uppstått är förmodligen: 1. Bigfoot sägs finns i Califorina, right? Och San Andreas bygger ju delvis på CA. Alltså har nån kommit in på dom tankarna och fått för sig att han finns i SA 2. I manualen står det "Thanks to Big Foot". Förmodligen blev detta misstolkat. I verkligheten är det säkert nån som har det smeknamnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Men fatta, han finns inte! Andledning till att ryktet har uppstått är förmodligen: 1. Bigfoot sägs finns i Califorina, right? Och San Andreas bygger ju delvis på CA. Alltså har nån kommit in på dom tankarna och fått för sig att han finns i SA 2. I manualen står det "Thanks to Big Foot". Förmodligen blev detta misstolkat. I verkligheten är det säkert nån som har det smeknamnet. Jag har alltid trott att bigfoot sägs finnas i Himalaya. Men tillbaka till det du sa, var står det att Rockstar bekräftar att han inte finns i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Leta lite på GTAforums, GTAgaming. Det var där jag läste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej, danke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Här bl.a: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=167294 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Och hur vet du att det han säger stämmer? Jag tror bara på det om rockstar skriver det på sin hemsida eller sånt. Och rockstar svarar ju ändå inte om man frågar ifall rykten är sanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Jag har alltid trott att bigfoot sägs finnas i Himalaya. Men tillbaka till det du sa, var står det att Rockstar bekräftar att han inte finns i spelet? Det är snömannen du tänker på. Big Foot är en släkting kan man säga. Han ska finnas i de stora skogarna i USA. Men jag tror det är de norra skogarna runt Cleaveland eller så. Vet inte riktigt. När det gäller det där i GTAforums så tror jag inte ett dugg på det. Har redan bevisats att platserna stämmer med de ställen R* sagt är värda att kolla upp extra. Röstade på UFO för Ghostcars vet jag finns men UFO tror jag finns men har inte sett nåt riktigt än. Redigerad 16 december, 2004 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 VOTE: Ghostcar, Ufo och spöktåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts