Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har sätt ghosttrain den är genomskinligt Vart!? måste få se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Torre88 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Asså de flesta tar ju fel på unfon och stridplanen och ghostcaren finns min kompis har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 23 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Vart!? måste få se! alltså jag såg den när jag skulle titta om tjejen millie va hemma så precis bredvid hennes hus finns spår och då gick en spöktåg skit snabbt. Och det var stopp för tågen där men den åkte i bilvägen också :'( sen åkte tågen till baka som en regn båge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 alltså jag såg den när jag skulle titta om tjejen millie va hemma så precis bredvid hennes hus finns spår och då gick en spöktåg skit snabbt. Och det var stopp för tågen där men den åkte i bilvägen också :'( sen åkte tågen till baka som en regn båge Och grisar flyger va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Asså de flesta tar ju fel på unfon och stridplanen och ghostcaren finns min kompis har den kan man " ha " spökbilen? man kan väll bara se den hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jag tror på Annan.. Kofi Annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 ghastcar har jag sett och tagit vid flera tillfällen, en gång var det 2 st med 100m emellan men vad är ghosttrain.. har aldrig hört om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Votade UFO för de har ja sett, men sen vet ja att Ghostcar finns för de har ja osså sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Så många som det krävs. Varnar även så många användare som det krävs. Varför tror du jag sitter och rensar en tråd? Jo, för att ingen annan medlem än postaren själv vill se sånna inlägg liknande dom som du skriver Richard_I. Kan tillägga att du blir varnad för detta. Ingen mer off-topic snack nu! asså nödvändigt att varna han han skojjade lite me dig o du varnar honom...........de e lågt för att inte få en varning för att ja säger va ja tycker så ..........VOTE: ghostcar......de enda ja sett......tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Jag tror att jag finns i spelet, finns i Madd Dogg's mansion och glor på TV i soffan! Lika troligt som att Leatherface skulle finnas med. De som sett folk med hockeymask på gatan, det finns att köpa i sportbutiken Pro Laps, folk går ju till klädesaffärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 va har detta med San andreas att göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 va har detta med San andreas att göra?? kanske allt..för att dessa saker inträffar i san andreas..men jag vette fan! du får bilda dig en egen uppfattning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 va har detta med San andreas att göra?? Det handlar ju om spelet. Vote: Spökbilen. Har sett den själv. Tror dock även att UFOn finns, alla säger ju sig ha sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NastyCrew Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 jajajja..jävla tjat om dom....de FINNS ett ANNAT Liv oxå!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Katt Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 har sätt Ufo och bigfoot.... Förvånar mig inte om det andra fins oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jag har sett många spökbilar. De finns i Back And Beyond eller va skiten heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Vote: Big foot. Kolla bak i manualen så står det Special thanks to och där finns det med "Big foot". Men det kan ju vara nån som kallas så bara. Men en jag känner ska visst ha tagit en bild på han. Har inte sett den än men ska fråga om jag får se. Han har typ fullt i luck och såg han vid Mt. Chiliad om nån vill leta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Dom kanske menade en snubbe i sin crew som kallas för Big Foot, men man vet ladrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Det är jättemånga som har så kallade nickname och dom kan ha tagit med det i manualen... men vem vet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag tror på jultomten! Nä skämta men jag tror på dom flesta av dom. Tror däremot att det finns nått knep för att kunna se dom. Men det kommer nog ut så småningom. Tills dess får vi göra fejkbilder och lura varandra ! Ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts