Jump to content

Vem tror ni på? Bigfoot, Leatherface, Ufon, Spökb.

mulla
 Share

Vem tror ni på?  

106 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Vart!? :)

måste få se! ;)

alltså jag såg den när jag skulle titta om tjejen millie va hemma så precis bredvid hennes hus finns spår och då gick en spöktåg skit snabbt. Och det var stopp för tågen där men den åkte i bilvägen också :'( sen åkte tågen till baka som en regn båge

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så många som det krävs. Varnar även så många användare som det krävs. Varför tror du jag sitter och rensar en tråd? Jo, för att ingen annan medlem än postaren själv vill se sånna inlägg liknande dom som du skriver Richard_I.

Kan tillägga att du blir varnad för detta. Ingen mer off-topic snack nu!

asså nödvändigt att varna han ^_^ han skojjade lite me dig o du varnar honom...........de e lågt :D

för att inte få en varning för att ja säger va ja tycker så ..........VOTE: ghostcar......de enda ja sett......tyvärr :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Vote: Big foot. Kolla bak i manualen så står det Special thanks to och där finns det med "Big foot". Men det kan ju vara nån som kallas så bara. Men en jag känner ska visst ha tagit en bild på han. Har inte sett den än men ska fråga om jag får se. Han har typ fullt i luck och såg han vid Mt. Chiliad om nån vill leta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor