mulla Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Så vem tror ni på? Själv har jag bara sätt spöktågen. Jag tror att ufon och spökbilen finns men dem andra är nog fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ufo (själv sett ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Varför finns inte "Alla" med? Vote: Alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag vet inte hur många gånger jag sagt detta till folk....Leatherface har inte hockeyhjälm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 exakt han har ingen hocky mask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag tror på den där lille gröna killen i Star wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jason i Fredagen den 13:e har hockeymask, Leatherface har människo skinn xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 vadå spöktåg!? aja skit samma Letaherface! men han har ingen hockeymask! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Varför finns inte "Alla" med? Vote: Alla vilken saknar jag? spiderman eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 vilken saknar jag? spiderman eller? Haha! Jag menar som svarsalternativ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vote : Spökbilen Det finns bevis att den finns..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag tror på spökbilen eftersom jag har sett en film med den i. Sedan tror jag även att det finns en bigfoot och en leatherface. Spöktåget kan nog också finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 *Tråd Rensad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 *Tråd Rensad* Hur många trådar låser du på en dag!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Hur många trådar låser du på en dag!? Så många som det krävs. Varnar även så många användare som det krävs. Varför tror du jag sitter och rensar en tråd? Jo, för att ingen annan medlem än postaren själv vill se sånna inlägg liknande dom som du skriver Richard_I. Kan tillägga att du blir varnad för detta. Ingen mer off-topic snack nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Så många som det krävs. Varnar även så många användare som det krävs. Varför tror du jag sitter och rensar en tråd? Jo, för att ingen annan medlem än postaren själv vill se sånna inlägg liknande dom som du skriver Richard_I. Kan tillägga att du blir varnad för detta. Ingen mer off-topic snack nu! ( ) men vad röstade du på jocken!? bara undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag röstade blankt, eftersom denna omröstning egentligen är felaktig. Flera av alternativen finns redan officiellt, med trovärdiga bevis. Själv har jag sett spökbilen till exempell. Därmed "tror" jag inte, jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag röstade blankt, eftersom denna omröstning egentligen är felaktig. Flera av alternativen finns redan officiellt, med trovärdiga bevis. Själv har jag sett spökbilen till exempell. Därmed "tror" jag inte, jag vet! Men bigfoot,Leatherface och ufon då? och det så kallade spöktåget som jag aldrig har hört om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jo, visst tror jag att leatherface och dom finns, men jag ville inte rösta på en eftersom jag tror på flera, då blir det orättvist Hur ska det kunna finnas ett spöktåg egentligen? Alla tåg är ju spöktåg eller hur man ska säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jag har sätt ghosttrain den är genomskinligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts