aiel Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har iallafall sett ett ufo. Men det lös inte som alla säger. Det var grått, runt, och flög cirka 30 - 40 meter upp i luften (Det var helt tyst också). Inte ett av de där ufona som all tror de har sett på himlen, för jag har sett dom också. Och det man ser på himlen ska föreställa flygplan, kometer, stärnfall, satteliter mm. P.s Om nån vill leta så såg jag det vid det övergivna flygfältet mitt i natten. Jag har också sett det över flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja. Jag tror att det var nån till som också hade sett det där. Det verkar som om det flyger över där lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Hm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Jag har träffat bigfoot. HAHAHAHAHAHA jag skrattar faaaan i en hel minut fy faaan va kuuuuul HAHAhA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har sett ufon 2 gånger.. första gången var det när jg nyss flugit över militärt område... ufot träffade mig och sprängde upp mig.. andra gången, hade ett ufo krashat på en restaurangs tak på 3e ön.. satt där på en pinne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har sett ufon 2 gånger.. första gången var det när jg nyss flugit över militärt område... ufot träffade mig och sprängde upp mig.. andra gången, hade ett ufo krashat på en restaurangs tak på 3e ön.. satt där på en pinne Och det ska man tro på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Mmm första var ju då en missil, men det visste ju inte jag då dvs oidentifierat flygande objekt, den andra e nån bar, som har en modell på taket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hmm ska man tro på honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Hmm ska man tro på honom? Det är ju så. Flyger du över area 69 så skjuter dom missiler mot dig. Och den där lilla baren har en liten ufo modell på taket. Inget är ju riktiga ufon såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Det är ju så. Flyger du över area 69 så skjuter dom missiler mot dig. Och den där lilla baren har en liten ufo modell på taket. Inget är ju riktiga ufon såklart. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Jag har hittat en båt utan förare som körde som en galning...Jag har det på film men vet inte hur man lägger upp den, kan nån berätta, plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Lägg upp den någonstans och länka till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Lägg upp den någonstans och länka till den. Hur kan jag lägga upp den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Var ligger den trasiga motorsågen som några har sett ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 En liten skum sak.. Åk till flygplatsen i öknen vid kl 11.00 pm. Från klockan 00.00 till klockan 05.00 varje hel minut flyger ett ljus över stället sen förvinner det.. Det fungerar bara vid hela tider t.ex 04.00.. Testa funka för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Nån som kan svara ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 På ett ställe vid sågvärket. Förresten letaherface finns inte! Alla ¨påstår sig ha sett nån med motorsåg/baseball trä (eller vad det nu är) vid sågverket MEN INGEN har tagit KORT på han/hon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Kan inte vara så svårt att ta kort på det man ser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Jag har vart med om att plan krashar lite här och där t.ex på flygplatsen i SF så stod jag vid ett litet hus där då kom ett plan och flög rätt in i mig och efteråt flög det upp och sprängdes i luften helt utan anledning knäppt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Ang flygplan så finns det ett hus (finns i någon av de mindre byarna) där det står ett flygplan med ena vingen inne i huset, så om man sätter sig i planet så sprängs det direkt, vet inte vad planet gör där då det inte går att flyga med det. Har även sett samma plan sprängas av sig själv när jag bara åkt förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts