Cortez Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 När jag var på toppen av Mt. Chilliad hörde jag ett visslande ljud, påminnde lite om Arkiv X, och så såg jag en röd prick flyga över himlen, rätt fort Mhm, jag har också sett det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Doggex Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Asså finns dom här sakerna? Ja har alltid trott att det är folk som hittat på att det finns övernaturliga saker i spelet. Var hittar man UFO:t till exempel? :L ska kolla den andra tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Folk det finns inte någon leather face det klar gjordes för länge sedan. Det som finns i panopticon är en motorsåg, vortex, spökbil och ibland så kommer det farmare som jagar dig men dom är bara vanliga personer dom kan ha motorsåg/machete/basebollträ tex nåt melee vapen. Det kommer lite bilar ibland oxå. Redigerad 1 februari, 2005 av eivl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Har hört motorsågrljud ungefär vid sågverket ..blev skraj och stack Haha, hur kan du bli rädd för det= Jag hade gått och kollat efter vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Sågljud på ett sågverk? Vad mystiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Om nu det finns nån med motorsåg/basebo lträ eller vad det nu är. Varför kan INGEN ta ett kort på det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 (redigerad) Ni vet den gubben som alltid säger att "dom vet", uppe på the big ear, om man tittar på honom med värmeglasögonen så blir han inte röd som dom andra, och man kan se hans skellet. Kolla på honom bakifrån. Redigerad 1 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 En gång såg det ut som någon satt uppe på en klipp i öknen. När jag zooma med Sniper Rifle'n var personen borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag har träffat bigfoot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 En gång när jag åkte motorcykel kom det en tjuv och tog den han var dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Ni vet den gubben som alltid säger att "dom vet", uppe på the big ear, om man tittar på honom med värmeglasögonen så blir han inte röd som dom andra, och man kan se honoms skellett. Kolla på honom bakifrån. Låter lite intressant faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag har träffat bigfoot. Det är bevisat att han inte finns, så försök inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag förmodar att han är ironisk, om inte är han bara en idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Jag har aldrig sett "de vet" gubben vid the Big Ear. Jag sprang runt där jättelänge, men han var inte där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Han finns på fler ställen än ''The Big Ear''. En stad nedan för där finns han också. men man ser han inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 När man är på jakt efter han... Visar han sig inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 (redigerad) När jag var ute och letade efter unique stunts kom det 5 likadana peds på 5 likadana Faggios, samma färg, och de körde precis bakom varandra! Tyvärr hade jag ingen kamera med mig. Redigerad 3 februari, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Moppegäng kanske? Det händer lite då och då... Ibland kommer det 5 st freeways på rad också. Och bmxare tror jag också finns i gäng. I lil probe inn finns det en karta över övernaturliga saker. Det sitter en plupp på the panopticon! Och en vid the big ear! Och det sitter en plupp vid det där övergivna köpcentret. Om ni är sugna på att hitta skumma saker kan ni ju börja leta där eftersom ingen har hittat nått där ännu! Då blir ni ju först med att hitta det Jag har iallafall sett ett ufo. Men det lös inte som alla säger. Det var grått, runt, och flög cirka 30 - 40 meter upp i luften (Det var helt tyst också). Inte ett av de där ufona som all tror de har sett på himlen, för jag har sett dom också. Och det man ser på himlen ska föreställa flygplan, kometer, stärnfall, satteliter mm. P.s Om nån vill leta så såg jag det vid det övergivna flygfältet mitt i natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Är det kartan som hänger på väggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Ja! Kolla själv så ser du att plupparna sitter på alla dom ställena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts