isidor Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Den andra tråden är så gammal o ingen skriver där, så jag startar en ny. En skum grej som hände mig när jag var vid sågverket. Jag stog o slog på den där trasiga bilen, eller sk "spökbilen". Sen när jag tröttnade så stod det en TV-bil bakom mig parkerad. Ingen människa syntes tilll eller något. Kan vara en bugg, vem vet? Jag tog iaf kort på den. Något skumt som hänt er? (Utom att ni hört motorsågsljud då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nope, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kan nån säga var sågverket ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Kan nån säga var sågverket ligger? där----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vadå där? Ser ingen bild eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Vadå där? Ser ingen bild eller nåt. nej men pilen kan väl hjälpa dig.. jag försökte i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) The Panopticon. Den högst upp i rutan är den som gäller. Redigerad 22 november, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Okej. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Torre88 Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 asså har nån av ere stött på en död kropp som vissa säger? efter motorsågsluden asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 inte jag men en gång vid hunter qaurry hörde jag nån bli slaktad sökte över allt hittade inget hadde inget fordon med mig så det var inte radion. *skumt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) jag såg ett ufo igår jag va i i öknen vid barbra och det var så tråkit o see jag tror i alla fall det va den va i luften och sväva och den va nära mig och den lyste det va det ändå Redigerad 27 november, 2004 av omar_1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 *Läskig musik* Har än inte sett några ufon eller övernaturliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 jag såg ett ufo igår jag va i i öknen vid barbra och det var så tråkit o see jag tror i alla fall det va den va i luften och sväva och den va nära mig och den lyste det va det ändå samma sak hände mig det var bara ett ljus som svävade typ 5 meter upp i luften trodde att det så kallade ''ufot'' skulle va roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vart bor barbara!? kan nån visa på karta vart man kan hitta hon och vart hon bor!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 vart bor barbara!? kan nån visa på karta vart man kan hitta hon och vart hon bor!? Kolla i den klistrade tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mackis Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag har varit en meter från ett ufo i sa när jag flög en rustler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Den andra tråden är så gammal o ingen skriver där, så jag startar en ny. En skum grej som hände mig när jag var vid sågverket. Jag stog o slog på den där trasiga bilen, eller sk "spökbilen". Sen när jag tröttnade så stod det en TV-bil bakom mig parkerad. Ingen människa syntes tilll eller något. Kan vara en bugg, vem vet? Jag tog iaf kort på den. Något skumt som hänt er? (Utom att ni hört motorsågsljud då) Det kanske var bilen du körde dit med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 När jag var på toppen av Mt. Chilliad hörde jag ett visslande ljud, påminnde lite om Arkiv X, och så såg jag en röd prick flyga över himlen, rätt fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag har jagat ett ufo med Hydran, Dock är ufot mkt snabbare =C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Har hört motorsågrljud ungefär vid sågverket ..blev skraj och stack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts