kalf Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag skulle vilja ha en mod till vc där man kör 1st person. Ifall det finns någon sådan mod var kan jag hitta den? och det kan väll inte var så svårt att göra en för man behöver ju inte precis göra nya modeller eller något eftersom det går att köra 1st person i bil. Om det skulle finnas så skulle det finnas så mycket mer känsla i spelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Jag skulle vilja ha en mod till vc där man kör 1st person. Ifall det finns någon sådan mod var kan jag hitta den? och det kan väll inte var så svårt att göra en för man behöver ju inte precis göra nya modeller eller något eftersom det går att köra 1st person i bil. Om det skulle finnas så skulle det finnas så mycket mer känsla i spelt. Första person cam hack: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalf Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Danke, Funkar den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Danke, Funkar den bra? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ja fattar inte hur man använder den. hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ja fattar inte hur man använder den. hjälp mig Läs readmén.. Du kan väll engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 ja, har vart i australien 1år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 intresseklubben antecknar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Putte Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 intresseklubben antecknar gå o dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 intresseklubben antecknar http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/intresseklubben.JPG Bara va tvungen Hoppas moddarna o adminarna o folk fattar ja bara skämtar lite för o få upp stämningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 intresseklubben antecknar Intresseklubben antecknar att intresseklubben antecknar... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/intresseklubben.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts