Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag orkar inte skriva om PC, så jag skriver om PS2. Det är lättare och går fortare. GTA: San Andreas Kommer nog köpa mer när jag får mina pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Skriver bara dom äkta spelen som jag har köpt! Starcraft Diablo 2 Diablo 2 Throne Of Destruction Blitzkrieg Half-Life Condition Zero Splinter Cell Annars så har jag typ köpt ett 20 tal spel från Ukraina som inte e original och kostar cirka 15 kr styck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 PS2: GTA: San Andreas GTA: Vice City GTA: 3 The Getaway NFSU:2 NFSU NFS:HP2 NHL 2002 Fifa 2005 Fifa 2004 Fight Club Operation: Winback S.W.A.T + fler spel jag inte kommer ihåg PC: Soldier Of Fortune 2 Empires: Dawn of the modern world Age Of Empires Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 PC: Inget PS: Orkar inte rabbla alla... PS2: GTA SA och Devil May Cry 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 PS2 spel: FIFA 2004 PES 4 GTA San andreas Socom 2 GtA vice city Onimusha 3 Spiderman 2 MGS 3 Driver 3 Mafia Kill Zone Everything or nothing Gta 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) PC Max Payne 2 Call of Duty Ut2004 StarWars: Battlefront America's Army CS 1.6 CS:C CS:C delted Scenes Soldat Tibia <--Orka ta bort) Gta Gta 2 Half life 2: Demo Codenamne Grodon Harpan PS2 Xiii Gta 3 Gta Vice city Gta San Andreas Ghoast Recon: jungle Storm Freedom fighters The Getaway James bong 007: Agent under fire ESPN Medal of honor: Frontline Medal of honor: Rising Sun Worms 3d Red faction red faktion 2 Socom LOTR: the return of the king LOTR: de 2 tornen? Quake ||| Dino crisis typ.. 007 tommorow never Dies Metal gear Solid 2 unreal tornament Zone Of the Enders Det va nog allt.. kanske har glömmt nå't... EDIT: om nån inte tror mig så har jag bevis, nämlingen kort Redigerad 30 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag orkar inte skriva om PC, så jag skriver om PS2. Det är lättare och går fortare. GTA: San Andreas Kommer nog köpa mer när jag får mina pengar.. Sen har du massa "ey yo" cd skivor du brukar spela på ps2an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Sen har du massa "ey yo" cd skivor du brukar spela på ps2an? Var inte det aningen onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 , okej okej. De var onödigt. Men jag stör mig på honnom :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Köpta eller? För jag har typ bara ca 5 st köpta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Orka rabbla upp alla Typ Diablo, Fifa 01,02 osv, Nhl, Vc Gta 1,2,3. Bla Bla Bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Arman @ Emulator? Blir det inte dålig kvalitet eller vad man ska säja? Okka @ Paper Mario? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Är det någon som har spelat Super Frog? Så j*vla ägande spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 PS2: GTA SA GTA VC GTA 3 Medal of honor frontline konungens återkomst tror det är dem enda, okar inte skriva min 20 ps1 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 PC Max Payne 2 Call of Duty Ut2004 StarWars: Battlefront America's Army CS 1.6 CS:C CS:C delted Scenes Soldat Tibia <--Orka ta bort) Gta Gta 2 Half life 2: Demo Codenamne Grodon Harpan PS2 Xiii Gta 3 Gta Vice city Gta San Andreas Ghoast Recon: jungle Storm Freedom fighters The Getaway James bong 007: Agent under fire ESPN Medal of honor: Frontline Medal of honor: Rising Sun Worms 3d Red faction red faktion 2 Socom LOTR: the return of the king LOTR: de 2 tornen? Quake ||| Dino crisis typ.. 007 tommorow never Dies Metal gear Solid 2 unreal tornament Zone Of the Enders Det va nog allt.. kanske har glömmt nå't... EDIT: om nån inte tror mig så har jag bevis, nämlingen kort Så ni bara vet har jag KÖPT mina spel HELT LAGLIGT för mina EGNA pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag har alla BRA spel som finns så nu vet ni det T.ex: (serier) Zelda Final Fantasy Little Big Adventure GTA The Elder Scrolls och några andra öppna olinjära spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 Jag har runt 150 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 CS:C CS:C delted Scenes Codenamne Grodon Dom tre spelen jag valt där vad är det? Delted Scenes och Grodon låter intresant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Jag har allt för många spel till alla dess konsoler som jag bara inte årkar rabbla upp. Så jag skriver bara ps2 spelen: Max payne Maxpayne 2 Metal gear solid 2 (snart även 3) Colin macray rally 3 Hitman 3 Mafia The getaway Simpsons hit and run XIII James bond 007 everything or nothing FFX James bond 007 nightfire MOH frontline The lord of the rings Prince of persia the sands of time GTA:SA GTA:VC Driv3r Harry potter 2 Eye toy Redigerad 31 januari, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2005 (redigerad) Hmm alla jag har? Lirar ju inte alla men skriver iofs alla jag hittar i hyllan. Vietcong Unreal Unreal 2 The Awakening Unreal Tournament Unreal Tournament 2003 Unreal Tournament 2004 Half-Life Half-Life: Counter-Strike Half-Life: Opposing Force Half-Life: Blue Shift Half-Life 2 Counter-Strike 2.0 Source Diablo Diablo II Diablo II Lord of Destruction Vietcong Doom 2 Doom 3 Quake II Warcraft II Warcraft III Project I.G.I Ghost Recon Rainbow Six 3 Raven Shield Rainbow Six Rouge Spear Rainbow Six (Original) Hidden And Dangerous Hidden And Dangerous - Deluxe Age of Mythology Spec Ops II The Sims Medal of Honor Allied Assault Medal of Honor Allied Assault: Spearhead Mafia Max Payne Grand Theft Auto I Grand Theft Auto III Worms 3D Red Alert Red Alert 2 Black and White Black and White: Creature Isle *EDIT* Alla är faktiskt köpta för mina egna pengar under åren. Förutom några som jag fått i julklapp och liknande. .... och förutom MohAA och MohAA: S som jag vann i någon mysko tävling. Redigerad 31 januari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts