Ceone Skrivet 24 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 ca 120 st. jag ville veta era spel inte hur många ni hade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag ville veta era spel inte hur många ni hade... Du läser väl inte alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 om nu inte alla mina "tetris versioner" räknas så har jag nog typ 3-4 spel på skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 jag ville veta era spel inte hur många ni hade... Jag antar att han precis som jag, inte hade lust att skriva ner alla spel han har, eftersom det kanske är rätt många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 18_Wheels_Of_Steel_Pedal_To_The_Metal-ELEGANCE Call.Of.Duty-DEVIANCE Counter-Strike_Source_FINAL_READ_NFO-EMPORiO DOOM3-RELOADED FAR.CRY.DVD.FINAL-DEViANCE Grand.Theft.Auto.Double.Pack.XBOX-WAM GTA.Vice.City-FLT Half-Life_2_READ_NFO-EMPORiO Halo_2_PAL_ENGLISH_DVD9_READNFO_XBOX-SHORTBUS JEDI.KNIGHT.JEDI.ACADEMY-GAME Jedi_Knight_Dark_Forces_II Mafia-FLT Painkiller-DEViANCE Resident Evil 3 Sid.Meiers.Civilization.3-DEViANCE Silent hill 3 Silent.Hill.4.The.Room.PAL.XBOX-aSpYrE The_Sims2_AlcoholClone-CLONEGAME Unreal.Tournament.2004-DEViANCE Och dem jag har på skiva är: BF 1942 BF Vietnam Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 18_Wheels_Of_Steel_Pedal_To_The_Metal-ELEGANCE Call.Of.Duty-DEVIANCE Counter-Strike_Source_FINAL_READ_NFO-EMPORiO DOOM3-RELOADED FAR.CRY.DVD.FINAL-DEViANCE Grand.Theft.Auto.Double.Pack.XBOX-WAM GTA.Vice.City-FLT Half-Life_2_READ_NFO-EMPORiO Halo_2_PAL_ENGLISH_DVD9_READNFO_XBOX-SHORTBUS JEDI.KNIGHT.JEDI.ACADEMY-GAME Jedi_Knight_Dark_Forces_II Mafia-FLT Painkiller-DEViANCE Resident Evil 3 Sid.Meiers.Civilization.3-DEViANCE Silent hill 3 Silent.Hill.4.The.Room.PAL.XBOX-aSpYrE The_Sims2_AlcoholClone-CLONEGAME Unreal.Tournament.2004-DEViANCE Och dem jag har på skiva är: BF 1942 BF Vietnam Half-Life HAHA Här hade vi inte tankat mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 HAHA Här hade vi inte tankat mycket inte särskilt... orkar nog inte lista alla spel jag har gör en förkortad lista: PC:: Unreal Tournament 2004 Warcraft 3 + TFT Warhammer 40k: Dawn of War Sim City 4 Call of Duty The Sims 1 + 3 tillägg, 2 Rainbow Six: Rogue Spear Neverwinter Nights Metal Gear Solid Rollercoaster Tycoon 1 + tillägg, 2 Red Alert 1 + tillägg, 2 C&C Renegade + Flera till jag glömt Playstation 2: Metal Gear Solid 2, Substance (+ Snake Eater inom en snar framtid) GTA 3, Vice City, San Andreas Ratchet & Clank 1, 2 (+ snart 3) Prince Of Persia: SoT NHL 2002, 2004 Fifa 2002, 2004 Final Fantasy X Crash Bandicoot: whatever (glömt vad det heter) Playstation: Crash Bandicoot 1, 2, 3, Team Racing, Crash Bash GTA 2 Final Fantasy 7 Wipeout 2097 NHL 97 + Många fler jag glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Iofs så har han inte tankat mer än mig, men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 PC Age of Empires Gold Empire Earth Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 orka sriva alla spel man har liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 (redigerad) Jag orkar bara skriva de bra spelen PC Evolva Fallout 1 & 2 Unreal Turnament Arcanum Morrowind LBA2 Abuse PS2 FFVII FFVIII FFIV GTA 3 GTA VC GTA SA Devil May Cry 1 & 2 Game Cube The Legend of Zelda: Colectors Edition The Legend of Zelda: WindWaker Metroid Prime Super Nintendo The Legend of Zelda: A Link to the Past Redigerad 27 november, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 xbox Wreckless Halo Crash Dave Mirra 2 Sega gt2002 Dead or alive 3 Splinter Cell Pirates the legend of the black cat Metalgear solid 2 quantum redshift the sims Rallysport challange Need for Speed hot pursiut 2 Starwars knights of the old republic the simpsos road rage transworld snowboarding need for speed unerground dead to rights james bond 007 everything or nothing soulcalibur II Midnight club II Fable Pc orkar inte skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 PC Installerade: 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal America's Army Battlefield Vietnam Command & Conquer Generals Command & Conquer Generals Zero Hour Doom 3 GTA:VC Madden NFL 2005 Microsoft Flight Simulator 2004 NFS Hot Pursuit 2 NFSU2 NHL 2005 Shadow Ops Red Mercury Simcity 4 Deluxe Tony Hawk's Underground 2 UT2004 HL2 Ej installerade: Ejay Dance 4 FIFA 2000 Need for speed Road Challenge (4) Sims & expansionerna: Livin’it up, House party och Hot date Sim city 3000 & Simcity 3000 World Edition Airport inc. SWAT 3 Close Quarters Battle STCC 1 Backpacker, Backpacker junior Rainbow Six: Rouge Spear Team Hospital PS2 The Getaway Grand Theft Auto 3 Grand Theft Auto: Vice City Grand Theft Auto: San Andreas PsOne FIFA 2001 NHL 2001 Kamara's Street Soccer Air Combat NFL Blitz 2000 NBA Live 2000 Tekken 3 NHL 98 Wild 9 COlin McRae Rally 2.0 Metal Gear Solid XBOX NHL 2003 NHL 2004 + Antagligen några till som jag har glömt Sen har brorsan en del spel som jag kan spela när jag vill också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Här följer en lista av alla originalspel jag har PC Battlefield 1942 Broken Sword 1 Broken Sword 2 Championship Manager 03/04 Die by the Sword Fallout FIFA 96 FIFA 98 FIFA 99 FIFA 2000 FIFA 2001 FIFA 2002 FIFA 2003 Football Manager 2005 Fångarna på fortet GTA 3 Half-Life Hitman 2 Mall Maniacs Need for Speed Hot Pursuit NHL 98 NHL 99 NHL 2000 NHL 2001 NHL 2002 NHL 2003 Police Quest: Swat 1 Police Quest: Swat 2 Rainbow Six 3: Raven Shield med Athenas Sword Starsky & Hutch Search and Rescue Stonekeep SWAT 3 med Elite Edition Pack The Talkshow TOCA Race Driver 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Har endast originalspel . Listan är som följer: PS2 Colin McRae 04 Richard Burns Rally FlatOut Gran Turismo 3 TOCA Race Driver GTA III GTA: Vice City GTA: San Andreas NFSU NFSU 2 Driv3r XBOX RalliSport Challenge 2 TOCA Race Driver 2 PC GTA GTA: London GTA 2 SimCity 4 +Rush Hour expansion Man kan väl inte sticka under stolen med att säga att bilspel och GTA regerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Ejay Markoolio Special The Sims 2 The sims The sims: Holiday The sims: Superstar The sims: Hot date The sims: House party The sims: Livin' it up orkar inte göra två qoutes... men... MArcoolio Ejay !! fan vad jag blir nostalgisk av de ! haha alla sims-spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Köpta: Battlefield 1942 Battlefield: SWOWW Battlefield Vietnam Planetside Planetside: Core Combat Lineage II Half-Life 2 Rainbow Six: Raven Shield Diablo II Diablo II: LOD Warcraft III Warcraft III: TFT + massa äldre spel Redigerad 2 december, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 HAHA Här hade vi inte tankat mycket Onödigt att skriva teamen, det kan leda till fel saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 PC Halflife1, blueshift, opposing force, halflife2 Warcraft 2, 3, TfT Battlefield 1942 Starcraft1, Broodwar PS2 spyro 1, 2, 3, enter the dragonfly MGS2 GTA3, VC, SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 På datorn har jag haft väldigt många, PC såsom Mac, men jag har ingen koll på vilka... Iallafall...kommer nog glömma några men... Ps2 GTA: San Andreas Game-Cube Paper-Mario Zelda: The Wind Waker Star Wars Rogue Squaldron III Tony Hawk 4 NBA Live 2004 Def Jam Vendetta Super-Nintendo Zelda: A Link To The Past Micky Mouse: The Magical Quest Aladdin Super Mario Nintendo 8-bit Castlevania Castlevania: Simons Quest En massa Mariospel (mario bros, mario 2, mario 3 osv) Megaman 2 ...med mera med mera, jag orkar inte gå och kolla upp alla, men det där är dom jag kan säga på rak arm eller vad det nu heter. Jag har även några till Gameboy Color och Gameboy Advance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts