victorconca Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Har ett sjukt udda problem! I början på spelet rånade jag baren som ligger i las santos när sin flickvän denise, vid bron ungefär ligger baren! Såfort jag går in på en bar nu, var som helst... så räcker barpersonalen upp händerna! Vilket innebär att jag inte kan spela biljard eller dylikt! Vet NÅN hur man kan lösa detta, säg till för jag håller på att få spel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 hur kan man råna bank och barer? snälla hjälp någon men jag har också haft samma problem med att alla räcker sina händer upp varvade om spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 om man visar vapen inne i en bar eller liknande kommer alla automatiskt räcka upp händerna. Och om dou hoppar in bakom disken kommer de också göra det. Normal mänsklig reaktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 jo visst är det så men jag har gått in i barerna utan vapen men de håller fortfarande händerna i luften! Även såna barer som jag inte varit inne i förr!!!!!!!!! Vad ska jag göra!!! Shit har spelat sjukt långt kan inte börja om igen!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 det är nått bugg är samma sak för mig nått fel dom gjort i spelet men biljard går ändå spela det är bara han/hon bakom disken som räcker up händerna vad gör det egentligen ingget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 det är det som inte går! det går inte att spela biljard eller nåt annat förutom dataspelen! :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Alla spelen är ju tråkiga ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 men jag vill prova rollet å andra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 pröva att döda dom, det är ju taskigt av dom.. jävla fördomar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 22 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 det går inte! har dödat alla inne på baren sjukt många månger men näsyta gång jag går in i en bar e det samma sak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 testa att byta kläder eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Om du bara vill spela de spelen så är det ju bara att börja om spelet, men utan att spara det nya. För jag antar att du inte behöver de småpengarna som man får när man vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts