siggge Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Ibland stängs min dator av utan anledning.. Skärmen blir alldedes svart men man hör ändå att datorn är igång.. Detta medför att jag måste stänga av datorn och slå på den igen.. Nu är bara problemmet att det tar väldigt lång tid att starta datorn.. Det kan ta upp till 5 minuter innan skrivbordet syns till.. Vad är problemmet? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Testa kört spyware remover? Fel på drivisarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ibland stängs min dator av utan anledning.. Skärmen blir alldedes svart men man hör ändå att datorn är igång.. Detta medför att jag måste stänga av datorn och slå på den igen.. Nu är bara problemmet att det tar väldigt lång tid att starta datorn.. Det kan ta upp till 5 minuter innan skrivbordet syns till.. Vad är problemmet? Tacksam för svar! Hmmm låter mysko... Dock inget jag kan minnas hänt mig... Det ända jag kan tänka på att du fått som rcd säger "spyskit"... Va har du för OS och hur snabb är din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 gå in på kontrollpanelen ->prestanda oc hunderhåll -> energialternativ -> viloläge o kryssa av 'aktivera stöd för viloläge' de borde funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 24 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2004 gå in på kontrollpanelen ->prestanda oc hunderhåll -> energialternativ -> viloläge o kryssa av 'aktivera stöd för viloläge' de borde funka Hehe tänkte på det jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts