Simon_ume Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 När ni ska köra på bakhjulet, drar mc´n åt vänster eller höger då??? De gör den för mig och jag håller på att bli tokig på skiten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 SAMMA FÖR MIG jag hatar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 Det beror ju på att ni trycker för mkt bakåt på styrspaken och kör för fort:!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 1 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2002 kan aldrig gå för fort i gta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 gör mig händer det bara men den snabba motorsyckeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gex85 Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 Jag har kört PJC 600 i 11 secunder på bakhjulet utan att det drar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 2 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2002 den coolaste motorcykeln att köra på bakhjulet med är faggio eller pizzaboy!!! de drar inte alls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 alla suger och att köra på backhjulet förutom crossen!!! den är bäst jag har kört 210 sec på bakhjulet med den!(stolt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Och jag 96 *Stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 När ni ska köra på bakhjulet, drar mc´n åt vänster eller höger då??? De gör den för mig och jag håller på att bli tokig på skiten!! sväng inte *HAHAHAHAHAHA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Mitt rekord med "crossen" på bakhjulet är 280 sec....jag ångrar att jag inte åkte en liten sutnd till då hade jag ju fått 300.. Rekordet på framhjulet är bara 26 sec med det är ju så svårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Mitt record är 36sec på bakjulet med väspan! he he! den tycker jag är änklast för när man väl har dragit upp på baken kan man hålla jänd gas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hederstedt Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 jag har ju åkt i flera sekunder men inte fått någon tid i stats rutan. måste man göra det på något speciellt race eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Vet ni om det komer gta vc till dator svara gärna snabt ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Det är det ingen som vet så sluta tjata!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts